Favorit-Lista

12 Mar

Hittade denna lilla roliga lista hos Twiggy och kunde inte låta bli att ta med den här, passar ju mig perfekt! Sno den gärna ni också så får jag se vad ni gillar för något!


Favoriter:

Varm dryck: Te
Kall dryck: Vatten
Alkoholhaltig dryck: Vitt Vin
Bröd:  Tunnbröd, Rostbröd
Pålägg: Ost, kalkon
Grönsak: Avocado
Frukt: Banan
Bär: Hallon
Krydda: Salt&Svartpeppar
Godis: Choklad
Snacks: Chips eller ostbågar(luftade)
Ost: Brie eller Gouda
Tårta: Prinsesstårta
Bakverk: Belgisk chokladbakelse
Sås: Bearnaise
Glass: Berte Glass Kladdkaka
Snabbmat: Subwaymackor
Flingor:  Kalaspuffar
Pizza:  Marinara med extra svamp, sparris och oliver
Naturgodis/Nötter:  Cashewnötter
Soppa: Sparrissoppa
Utländskt kök: Indiskt
Halstablett/Tuggummi: Läkerol

20 svar to “Favorit-Lista”

  1. Emma 12 mars , 2011 den 16:36 #

    sv: Åh tack så mycket! :)<3

  2. CJ 12 mars , 2011 den 16:39 #

    Ja ljusrosa är snyggt. 🙂 Trevlig kväll!

  3. camilla 12 mars , 2011 den 16:56 #

    Åå kalaspuffar var grymt längesedan jag åt, var så gott när man var liten och mjölken blev alldeles sockrig hihi 😀

    Åå ja melodifestivalen missar jag inte 😀 jag håller på the moniker, sanna nielsen och brolle men är glad så länge inte danny eller erik vinner hihi:P men vi får se nu, de blir spännande 😀

    Haha jag hade det toppen igår och den filmen måste du se för den var jätterolig 😀 fast jag såg den inte i 3D men kunde ärligt inte se att det skulle vart så mkt häftigare med det heller:P

    hur har din dag varit?
    kramar

  4. Mickan 12 mars , 2011 den 16:57 #

    Rolig lista. 🙂

    Visst är de snygga. Jag gillar också stora brillor, bara de inte är på tok för stora. 😛 Hehe.

  5. Annika 12 mars , 2011 den 18:03 #

    Va rolig lista!

  6. Barnens Hjältar 12 mars , 2011 den 18:07 #

    Kul lista, var inne och kikade hos Linda nu men inen bebis ännu verkar det som.
    Ha en fin kväll!

  7. Martina 12 mars , 2011 den 18:41 #

    Härlig lista! 😀

    Hoppas ni har en fin kväll! Kramar

  8. STYLE CRUSH 12 mars , 2011 den 18:46 #

    sv: haha nej men vad söt du är! gullet då!

    nu håller vi tummarna för eric ikväll! ? 😉

  9. Linda - ndaiL 12 mars , 2011 den 18:57 #

    Tack 🙂

  10. Sandra 12 mars , 2011 den 19:39 #

    Sitter och myser framför melodifestivalen med lite gott gott medan mannen är iväg på herrmiddag!

    Vad ska du göra ikväll då?
    Kram

  11. JILL 12 mars , 2011 den 20:01 #

    åh vad härligt att få njuta så varje dag 🙂

  12. tess 12 mars , 2011 den 20:38 #

    roligt å läsa 🙂 tror att jag snor den listan ja 😉 hehe

  13. Maria 12 mars , 2011 den 22:01 #

    Ja visst är det skönt! Även om det är mycket snö kvar så börjar man ju hoppas nu 🙂

    Åh nämen vad glad jag blir att du vill det 🙂 Självklart går det att ordna! Mät hur långt du vill att halsbandet ska vara och mät din handled (mät tajt om handleden). 😀

  14. JENNY JENNY JENNY ♥ 12 mars , 2011 den 22:41 #

    tack så mkt!
    kollade du på melodifestivalen?

  15. Nadja 12 mars , 2011 den 22:52 #

    ja du blom tips blir svårt. Det är mina första blommor som jag har köpt som krukväxt men min mamma ger mig tips. =) Jag har bara annars garderobs blommor. =) Jag hejade på nicke borg och swingfly. Men tyvärr vann inte någon av dem utan eric som jag inte gillar ett dugg. =( Vad tyckte du om det? =)

    Jag mår bara bra. =) Haft en bra dag? =) kram

  16. Beatrix 13 mars , 2011 den 00:48 #

    ostbågar luktar inget vidare men åå så gott. och vad länge sedan jag åt nu kom jag att tänka på.

  17. Sandra 13 mars , 2011 den 02:32 #

    Kul lista, märkte att vi har rätt lika smak hihi.

    Vi har extremt roligt ihop jag och Johanna, jag vet inte vad jag gjorde innan henne haha. Nu senaste tiden är det extremt, vi har verkligen funnit varandra. Ja, det är roligt att vi träffats via våra bloggar för snart två år sedan. Helt galet!
    Caféet ligger på Davidshall, så 10 minuter från Lilla torg ungefär, Fersens väg heter gatan, tror det är nummer 14 (eftersom det heter Café 14). Nära konserthuset. Absolut, det är roligt! För man blir alltid så trevligt bemött där och han är så glad och pratar på när man kommer.

  18. Linnea 13 mars , 2011 den 10:59 #

    Åh älskar subwaymackor! Så himla gott. Men nu är jag så mätt efter min frukost att det känns som jag aldrig kan äta igen haha.

    Ja men dannys låt var också bra! Jag höll inte direkt på någon. Tycker mest att eric är lite småsnygg (Jättesnygg alltså) haha men det är danny med!

  19. MEULLERPHOTO 13 mars , 2011 den 11:34 #

    Avocado är något av det godaste som finns 😀

  20. Carro 13 mars , 2011 den 18:47 #

    Kul lista!

Lämna en kommentar