Tack för alla dessa år, allt har ett slut

28 Jul

Jag har länge funderat på detta och har nu kommit fram till ett beslut. Jag kommer sluta blogga här. Jag finner varken tid eller inspiration längre! Däremot vill jag gärna dela med mig av min vardag tillsammans med min familj och startar därmed en privat blogg. Denna får alltså vara kvar som ett arkiv med alla recept och tips.

Den nya vardagsbloggen kommer inte uppdaterar lika ofta och jag kommer bara uppdatera när jag själv vill. Jag hoppas ni vill följa mig där istället. Användarnamnet är Eleonore och lösenordet är detsamma sm på de lösenordsskyddade inläggen som finns här. Så för er som har lösenordet redan så är det bara att fortsätta läsa på medan ni som inte har ett gärna får skicka en förfrågan till fika_med@hotmail.com.

Kanske kommer jag en dag tillbaka hit igen när motivationen är tillbaka. Tills dess önskar jag er all lycka och tusen tack för alla åren(5 år!!) som ni följt mig och delat med er av så mycket glädje och kraft att fortsätta!

 

6 svar to “Tack för alla dessa år, allt har ett slut”

  1. anette 30 juli , 2013 den 09:27 #

    Tack själv för din underbara blogg. Jag har tyckt att den är mycket rolig o inspirerande att läsa. Jag kommer med glädje att läsa din vardagsblogg.
    Kram från mig

  2. Linda 30 juli , 2013 den 09:43 #

    Tack själv för denna blogg, den har varit ett nöja att läsa och jag följer dig såklart på din vardagsblogg. Det är nog ett bra beslut att prioritera om och slippa pressen från att uppdatera och bara göra det för din egen skull när du vill och har tid.

  3. madelein - sexbarnsmamma 30 juli , 2013 den 10:11 #

    Ibland tar det slut helt enkelt 🙂

  4. Pernilla 30 juli , 2013 den 18:21 #

    Klart jag kommer att fortsätta att följa dig, vil ju läsa om dig och din fina familj ju 🙂

    Men kommer ej in, var inte lösenordet *** eller är jag helt ute och reser nu? Stora eller små bokstäver i början?

    Kram kram.

  5. Kristin @ The Chocolate Box 10 augusti , 2013 den 01:59 #

    Vad tråkigt 😦 Men har man inte tid och inspiration så är det så det är. Jag har gillat att läsa bloggen i alla fall, tack för alla goa tips och recept! 🙂

  6. Ansibecki 11 september , 2013 den 21:34 #

    Då får jag tacka för den här tiden. Eller vad säger man? Jag har gillat att läsa din blogg men jag vet precis hur det är när inspirationen tryter. Bloggen ska va på ens egna villkor och inte på läsarnas 😉 Ha det gott! 🙂

Lämna en kommentar