Arkiv | 14:31

Banankaka utan ägg

28 Mar

Denna vecka bjuder Mia på ett gott recept på Banankaka för dem som inte tål ägg! Låter gott eller vad tycker nu!

Tjuvkik på baloutfiten

28 Mar

Just nu sitter jag hos frisören, här ska klippas och slingas. Jag måste ju bli fin till helgen för då vankas det bal. Jag har tidigare berättat att jag hittat en klänning med matchande väska här i stan. Nu har jag ett par vita skor som passar till.

Men vad som gör hela looken är ju ett par fina smycken. Jag har länge letat efter passande smycken som är precis som jag vill ha det, eleganta pärlor och gärna något vacker som pärlorna varvas med. Men inget sånt fanns i affärerna i rätt längder så jag tog kontakt med Maria som gärna hjälpte mig att göra smyckena. Du hittar hennes smycken och blogg här! Återigen tack för hjälpen, jag är så nöjd!