Arkiv | 16:57

Varm choklad

10 Mar

Denna choklad fick jag av min kära mamma när hon var på besök. Idag provade jag att använda den i varmchoklad och det blev riktigt gott. Men du kan självklart använda vilken choklad du tycker om! Kanske mjölkchoklad, toblerone eller japp 😀

Vill också tacka så mycket för all fin respons om intervjun jag var med i! Ni läsare är kanon!

Intervjun är publicerad!

10 Mar

Som jag skrev tidigare i veckan blev jag intervjuad av Commersen som är en lokaltidning här i Blekinge. Intervjun finns nu att läsa på nätet! Kul att uppmärksammas så, var en rolig intervju form med. Läs intervjun här!

Nu ska jag på möte med storbloggarna på Nöjesgalaxen om ett kul event för oss bloggare! Detta kan ju bli otroligt roligt, hoppas det blir mer sånt nu här i Karlskrona.

Dags för storkalas

10 Mar