Arkiv | 16:02

Vinnaren av det hemliga paketet från Te Frossa är…

1 Okt

 

Nu är tävlingen i samarbete med Tefrossa avslutad och en vinnare är utsedd. Den lyckliga som får hem ett hemligt paket är Nathalie!

Ni som deltagit har fått besöka Te Frossas webshop för att få svara på några frågor. Bl a hur många tesorter som finns i shoppen. Det är omkring 250 olika smaker och sorter i olika kategorier. Det var alltså antal smaker jag var ute efter och inte kategorier te.

På den andra frågan skulle ni nämna 3 olika saker ni kan hitta i webshoppen förutom just teer. Jag fick många olika förslag, t ex kaffe, tekannor, tesilar, choklad, naturgodis, ljus, böcker och mycket annat.

Hoppas ni tyckte tävlingen var rolig, håll utkik i framtiden efter fler tävlingar! Ett stort tack till Te Frossa för sponsringen!

Karlskrona Humorgala och skratt på IKEA

1 Okt

Idag är det den 1 oktober, vanligtvis ska man ha behövt ta på sig vinterjacka och mössa vid det här laget. Men igår stod sommarsolen högt och värmde på. Det är den 1a oktober och min gubbe fyller år!

För att fira det var vi igår på Karlskrona Humorgala. En show med Özz Nuyen, Anne Westin och Måns Möller. En helkväll med många skratt, lite grova skämt och mycket improvisering. Stötte även på Nöjesgalaxens egna eventtjejer Hanna och Maria, håll utkik så kanske jag dyker upp på hemsidan i sammanhanget!

Men innan vi åkte på galan var jag och finaste tjejerna på en liten roadtrip till Kalmar som började med en obligatorisk bulle på Shell. Vi åkte dit för att besöka IKEA där de tjuvstartat med julservetter och bakformar. Ingen kyckling,pommes,bea denna gång dock!