Karlskrona Humorgala och skratt på IKEA

1 Okt

Idag är det den 1 oktober, vanligtvis ska man ha behövt ta på sig vinterjacka och mössa vid det här laget. Men igår stod sommarsolen högt och värmde på. Det är den 1a oktober och min gubbe fyller år!

För att fira det var vi igår på Karlskrona Humorgala. En show med Özz Nuyen, Anne Westin och Måns Möller. En helkväll med många skratt, lite grova skämt och mycket improvisering. Stötte även på Nöjesgalaxens egna eventtjejer Hanna och Maria, håll utkik så kanske jag dyker upp på hemsidan i sammanhanget!

Men innan vi åkte på galan var jag och finaste tjejerna på en liten roadtrip till Kalmar som började med en obligatorisk bulle på Shell. Vi åkte dit för att besöka IKEA där de tjuvstartat med julservetter och bakformar. Ingen kyckling,pommes,bea denna gång dock!

9 svar to “Karlskrona Humorgala och skratt på IKEA”

  1. Sandra 1 oktober , 2011 den 11:43 #

    Vad roligt med Humorgala, itne fel att få skratta av sig ibland!
    Ja det är kul att han läser svenska nu, känns kul att prata med honom dock på svenska och så byter man språk hejvilt, blev förvirrande ibland haha. Roligast är att av ALLT han lärde sig i somras under sina 6 veckor så är det hans ”immitation” av min T som sitter bäst haha.
    Ja jag fick fika i Lund, inte för svårt att övertala till det haha. Sockersug är till för att botas!
    Det är den tråkiga biten, att man bort en bit ifrån.

  2. Tessie 1 oktober , 2011 den 11:51 #

    Sv: Sandra är verkligen den bästa vän man kan önska sig. Vi har ett otroligt starkt band till varandra, hon är så mycket mer än min bästa vän! 🙂

    Nawwww, tack så mycket 🙂 Ja, det översta kortet blev jag väldigt nöjd med. Tycker även om dom andra så klart 🙂 roligt du gillar mina kort iaf! 🙂

    Kram

  3. Emilia 1 oktober , 2011 den 12:54 #

    sv: han är lika bra nu kan jag lova, trots att det inte är mycket oth kvar i honom 😉

  4. Mamma till William och prinsessan i magen 1 oktober , 2011 den 18:20 #

    God kväll snäckan..Så skoj med Jul sortimenet smått börjar komma in..får bli en vända bort till ikea i dagarna o hoppas att formarna finns här med…känns lita fel att köpa det nu…Ha en mysig kväll.kram

  5. Carro 1 oktober , 2011 den 19:47 #

    Det låter verkligen som du har haft det underbart!!!

  6. Hemmakatten 1 oktober , 2011 den 20:49 #

    Vad kul att se att du har varit på Karlskrona Humorgala. Bor du i ”staun”? Jag bodde där för några år sedan.

  7. kajsa 1 oktober , 2011 den 21:03 #

    fina bakformar 😀

  8. C O L O R S P L A S H 1 oktober , 2011 den 22:08 #

    Vilka julkänslor man får nu, haha xP 🙂

    SV: Ja, gör det! Glee är BÄST på alla sätt 🙂

  9. Patricia 1 oktober , 2011 den 22:41 #

    Det har verkligen varit fint väder i två dagar nu, i alla fall i småland där jag spenderat tiden hos mina föräldrar.

    Kramar

Kommentera

