Tävla och vinn Ugglans familjekalender!

29 Aug

Nu har jag fått möjligheten att lotta ur den otroligt fina Ugglans familjekalender för 2013 från barntavlor.se! Kalendern har 6 st spalter för familjens alla medlemmar, födelsedagar, jobbschema eller annat. Den är dessutom fylld med massa söta bilder på ugglan genom alla årstider!

Vill du vinna en kalender?

  • Gilla barntavlor.se på facebook!
  • Motivera i en kommentar vilken din favoritmånad är!
  • Har du en blogg får du gärna dela bilden i ett inlägg på din blogg!

Tävlingen håller på till den 12 september kl 20.00

17 svar to “Tävla och vinn Ugglans familjekalender!”

  1. Emma 29 augusti , 2012 den 18:28 #

    Tack så jätte mycket för kommentaren. 🙂 Har så snälla läsare som hjälper med så. 🙂 Bra att du skrev dator för det har jag verkligen tänkt på. Hehe.
    Ska sätta mig och dubbelkolla listan när jag kommer hem till helgen. Tack igen. 🙂
    Kram.

  2. Pernilla 29 augusti , 2012 den 18:58 #

    Jag har gillat och vill gärna vara med i tävlingen =)

    Min favorit månad är helt klart juni för att det var då mina fina pojkar föddes och det är även första sommarmånanden. Älsar ju sommaren.

    Kram kram.

  3. rhulth 30 augusti , 2012 den 01:48 #

    Söt kalender och vad roligt att se hur mycket Elsa utvecklas, hon är verkligen jättefin och jag är så glad för din/er skull. 2 månader, det är ju inte klokt vad fort tiden går ibland.

    Såg höstinspo-inlägget också, väldigt mysigt, blir sugen samtidigt som jag inte vet om jag är riktigt redo för höst, men det ska nog gå bra. Får köpa lite gosiga varma plagg så att det blir härligt i alla fall.

    Sv: Usch, fy vad hemskt 😦 jag beklagar verkligen att det hände honom, ja man kan verkligen påverkas. Samtidigt så vill jag inte på något sätt verka vinkla det till att allting handlar om mig…

    Hehe, ja jag kan tänka mig att din sambo får hjälpa till när du ska baka inför dopet, har du bestämt dig för något speciellt? Något speciellt tema?

    Min helg var fin, nu är jag dock lite nervig inför skolstart, men jag hoppas att det kommer att gå bra.

    Kram på dig!

  4. Pernilla 30 augusti , 2012 den 10:05 #

    Hehe, ja det är ju verkligen en tjejfilm =)

    Nu är det snart helg igen, några planer? Kram kram.

  5. yasmine modell mamma och fru 30 augusti , 2012 den 10:20 #

    ska bli skoj att prova den, hoppas verkligen den är så bra som jag hört.
    har iofs inte korta fransar, men dom kan ju alltid få bli lite längre.
    här är det toppen idag har en mysdag hemma i soffan.
    kraaam

  6. Alfva 30 augusti , 2012 den 10:52 #

    Gillar redan på Facebook, min favoritmånad är april. Dels för att jag fyller år, men också för att då brukar hoppet om sommaren komma!

  7. carrå - mamma till Isabella och Evelina 30 augusti , 2012 den 11:29 #

    Ja jag älskar färgen! valde mellan den och lila, lila hade nog också varit jättefin men nöjd såhär!. ja hon lyser upp! :)..

    Hoppas jag med!. Ja verkligen, det ska bli skönt!. jo jag har samma problem, ca 5 km är max jag kan gå också utan att få ont. Så kör på det tills det slutar göra ont så kan man gå längre då! 🙂

  8. Ida 30 augusti , 2012 den 12:25 #

    Jag gillar redan dem på fb och min bästa årstid är juli. Då min son föddes. Sommaren är kort ochhärlig 🙂

  9. jossan-mamma till malvabus och signeliten:) 30 augusti , 2012 den 15:27 #

    Vilken tur jag hade som klickade vidare från Fridas blogg och kom direkt till denna tävlingen!
    Jag har nu gillat på fb och min favoritmånad är nog juli då man oftast kan packa strandväskan och lunchen och tillbringa hela dagen intill vattnet-ett underbart lugn infinner sig då:-)

  10. jenny 30 augusti , 2012 den 20:01 #

    Gillar har jag redan gjort,
    att länka ( http://hyperballad-poetry.blogspot.se/2012/08/en-tavling.html ) gick som smort.
    Att jag älskar ugglor vet nog de flesta som står mig nära,
    så när jag såg denna kalendern var det som att vi blev kära.
    Favoritmånaden är nog september om du frågar mig..
    inte för att barnen föddes då utan för att luften är klar&härlig, kvällarna fortfarande ljumna, sommarens sista suck dras och man får leta fram favoritkoftorna och mysa in sig.
    Terminen har börjat och allt är möjligt,
    ja det kanske låter löjligt.
    Men hösten är min favorit alla gånger,
    till och med så att dottern och jag sjunger om den i våra sånger.

    kram

  11. sara 30 augusti , 2012 den 20:48 #

    Har gillat på fb! Min favoritmånad är november, för att både jag och yngsta sonen fyller år då !

    • Eleonore 2 september , 2012 den 09:32 #

      Tack för att du deltar, lycka till! 🙂

  12. Frida 30 augusti , 2012 den 20:52 #

    Min favoritmånad är september eftersom då föddes min brors- och guddotter Annie. Hon är det bästa som har hänt mig och det var hennes födelse som fick mig att uppskatta livet och att se positivt på varje ny dag. She is the sunshine of my life! 🙂

  13. Pappan Anders 1 september , 2012 den 17:21 #

    Jag är med och gillar på fb (Anders Nson). Min favoritmånad är oktober. Då blev jag stolt pappa för första gången i mitt liv.
    Länkat hit; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/september/tavla-om-en-familjekalender.html
    Ha De!

  14. Evelina 2 september , 2012 den 00:52 #

    Jag är gärna med och tävlar! 🙂 Gillar redan på facebook (Evelina Mattsson Lundqvist)
    min favorit månad är juli, då skiner solen som mest, svenska jordgubbarna brukar komma då här i jämtland och jag fyller även år då! 🙂

    • Eleonore 3 september , 2012 den 18:55 #

      Tack för ditt deltagande! Lycka till 😀

  15. Monia - mamma till Tuvalie 11 september , 2012 den 09:48 #

    Jag gillar sedan tidigare på fb med namnet Monia Sundgren.
    Min favoritmånad är februari eftersom det är månaden jag blev mamma.
    Kommer nog alltid ha ett speciellt band till när snön ligger kvar fastän man kan känna i luften att våren är påväg 🙂

Lämna en kommentar