Bjud hem!

30 Aug

Förra veckan tipsade jag om tre böcker skrivna av bloggare. Häromdagen fick jag ett mail från Eleonora von Essen som i bloggvärlden är mer känd som Pytte där hon tipsade om sin kommande receptbok. Efter att ha provläst boken är jag riktigt imponerad! Boken heter Bjud hem och innehåller recept anpassade till vem du bjuder hem. Det är inte den traditionella temakokboken med kräftskivan, midsommarfirandet eller soliga picknickar utan den riktar in sig på gästen som kan vara bästa kompisen, barnfamiljen eller första dejten.

Bilderna är härliga och man blir sugen på allt, speciellt på bakade rabarbern med hemgjord vaniljglass! 5e september kommer boken ut!

8 svar to “Bjud hem!”

  1. Felicia 30 augusti , 2012 den 17:36 #

    Vilken jäkla bra idé juu!!!

    SV: Jo det rullar på, snart dags för universitet osv.. galet galet! :C

    PUSS

  2. Clara Ringqvist 30 augusti , 2012 den 17:48 #

    Så bra det låter!

  3. Diana 30 augusti , 2012 den 18:33 #

    Vad kul att så många bloggare ger ut kokböcker! Det hade varit skoj om jag och Batman hade ett eget projekt med, men det stannar nog vid drömmar…

  4. madelein-sexbarnsmamma 30 augusti , 2012 den 19:20 #

    Vad trevligt 🙂
    Ja vsst var det juste av dem 🙂

  5. Jasmine 30 augusti , 2012 den 22:24 #

    Tack för många inspirerande inlägg.

    Svar: Ja, jag blev väldigt glad när jag fick svar från restaurangen. Jag ska på möte dit nästa vecka, sen får vi se vart det leder.

    Flytten känns bra. Mitt mående varierar från dag till dag, men innerst inne känns det bara roligt.

    När flyttar ni tillbaka till Stockholm?
    Kram

  6. Therese 31 augusti , 2012 den 08:56 #

    Vilket bra tips!

  7. Eleonora von Essen 31 augusti , 2012 den 09:57 #

    Tack snälla för det jättefina inlägget, jag blev hemskt glad!

  8. Marie H 8 september , 2012 den 16:58 #

    Snygg bok och klockren idé – vill ha!

Kommentera

