Kokboksutmaningen, påminnelse

28 Aug

Glöm inte att skicka in era bidrag till kokboksutmaningen denna månaden, imorgon är sista chansen! Alltid lika kul att få se alla roliga bidrag som ofta är så olika!

6 svar to “Kokboksutmaningen, påminnelse”

  1. jonna mamma till Wilja 28 augusti , 2012 den 14:07 #

    Ja visst har dem!!!

  2. Cecilia 28 augusti , 2012 den 17:41 #

    Hej du fina 🙂
    Hoppas att allt är bra?!
    Jag hinner bara slänga in en snabb kommentar, fullt upp.Jag har inte svarat på din kommentar för jag har inte suttit vid en dator på veckor. Bara surfat på min mobil och jag hatar det här med touch, haha. Krångligt att skriva!!
    Men nu sitter jag en snabbis. Ska ta mig en dag snart och läsa ikapp på din blogg. Det måste jag ju göra, hehe. Imorgon blir det Ullared med en ny vän! Jättekul att komma ifrån lite. Har ju jobbat så mkt, sen har det varit mycket problem med killen det sista tyvärr men nu ska han vara borta i tio dagar så nu hinner man andas lite. Och äntligen är min lägenhet färdigstädad och urflyttad, bara besiktningen kvar som jag verkligen hoppas på att den ska gå igenom. Tvivlar dock. Målade om massor nmär jag flyttade in för 4 år sen och slarvade riktigt ./ dumma mig!
    Men men…
    Hur mår din fina prinsessa och du? Växer hon som hon ska?

    kramar

  3. Mamma till William och Wilma 29 augusti , 2012 den 11:27 #

    God förmiddag söta..Skoj att höra från dig..Här är allt bra med mig och barnen.Stora är på skolan o busar i några timmar..Klart du ska köpa lita av mig…så bra priser 🙂 Ha en fin sen sommar.kram kram

  4. Johanna 29 augusti , 2012 den 19:45 #

    Ja 400 hade varit kul och passera 🙂

  5. Katarina 29 augusti , 2012 den 20:50 #

    Vilken rolig grej detta är! Ser fram emot att se 🙂

    sv: faktum är att det inte är så svårt utan gluten. Jag äter normalt så lite glutenprodukter, men det är svårt att äta ute och vissa saker saknar man ju såklart.

  6. Coquina 29 augusti , 2012 den 21:18 #

    Skoj med en ny utmaning, synd att jag såg den så sent! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Kommentera

