Arkiv | 11:47

God jul alla fina bloggvänner

24 Dec

Jag vill önska er alla en riktigt god jul! Jag hoppas ni får en mysig julafton med nära och kära, med massa god mat och fina klappar ni önskat er. Jag hoppas också att ni sluppit stressa inför/på denna dagen, julen handlar ju om frid och mys.

Jag har inte ledat på latsidan, jag har gått crazy i år och gjort egna köttbullar, kokat/griljerat skinkan, gjort tre olika sorters sill, jansson och så klart massa julgodis. Har man all tid i världen om kvällarna så är det kul att kunna göra så mycket som möjligt. Jag älskar ju ändå julen och allt gott därtill. För mig ger det lugn att stå i köket och laga massa gott.

julmat

Åter igen önskar jag er en riktigt god och mysig jul! Grattis också till Kokoskakan som vunnit ett valfritt te från Tefrossa.