Picard tar fryst mat till en annan nivå

15 Jul

Att köpa fryst färdigmat brukar inte vara någon höjdare, det har inte heller så hög status att komma med Dafgård-lådan i lunchrummet! Detta tyckte jag också tills jag gick in på nyöppnade Picard i Nacka Forum. En fransk butik med bara frysdiskar fulla av färdigmat, grönsaker, örter, skaldjur, kött, bakelser, macarons, glass, tårtor, pajer etc. Butiken känns otroligt fräsch och personalen är väldigt trevlig. Detta är himmelriket för den som älskar franska bakverk! Denna gången köpte jag inget men jag måste köpa på mig lite croissants, pan au chocolat och fondant au chocolat nästa gång! De frysta örterna är jag lite intresserad av också!picard

2 svar to “Picard tar fryst mat till en annan nivå”

  1. Evelina 15 juli , 2013 den 18:25 #

    Ser fräscht ut🙂 Kul med nyöppnade butiker!

  2. Sofia 15 juli , 2013 den 18:47 #

    Låter spännande. Alltid kul när det kommer nya grejer sådär.🙂

Kommentera

