Gott till grillat

8 Jul

 

Igår testade jag de nya produkterna från Caj P. som jag lottat ut och även fått smaka själv. Vi marinerade fläskfilé i rödvinsmarinaden och glaserade några bitar i Sweet Baby Rays. Jag tog även en klick av den sistnämnda och doppade köttet i. Rödvinsmarinaden var god, det var inte jättemycket rödvinssmak utan sådär… lagom smak. Sweet Baby Ray-såsen var otroligt god. Perfekt att använda som glaze men även att ha till köttet tycker jag. Söt och god är den!grillat

2 svar to “Gott till grillat”

  1. Åh så gott🙂 .

  2. Erica 17 juli , 2013 den 12:19 #

    Igår var jag och hämtade ut min vinst och smakade på Sweet Vidalia Onion-såsen. Som jag misstänkte så var den lite väl söt i smaken. Jag kan gilla sött till mat, men som sagt så tycker jag att denna gick en liten bit över gränsen. Men själva smaken var riktigt god och härligt BBQ-aktig, så såsen kommer nog att ta slut ganska snabbt ändå.🙂 Återigen tack för tävlingen och vinsten!😀

Kommentera

