Tårtorna

30 Jun

tårtorDessa tårtor bjöd vi på igår! En prinsesstårta, jordgubbstårta, choklad- och jordnötstårta och en marängtårta med rabarbercurd. Är ni sugna på recepten så är det bara att hålla utkik i veckan för då dyker alla upp!

 

10 svar to “Tårtorna”

  1. Evelina 30 juni , 2013 den 12:38 #

    Men mums så gott😀 Kul med så många olika tårtor att välja mellan!

  2. Katarina 30 juni , 2013 den 13:08 #

    De ser så fina och goda ut! Kram

  3. Jenny - mammaliv i Nashville 30 juni , 2013 den 17:48 #

    Har du svängt ihop alla de där drömmarna?? Åh så duktig du är!! Längtar efter recept. Ska försöka baka en till Mammi i Sverige!🙂 puss vänneb

  4. Amy's piece of cake 30 juni , 2013 den 19:33 #

    Jättefina tårtor! Min favorit är ju maräng så den gillas bäst men det var riktigt snygga fjärilar du gjorde tycker jag!🙂 Härligt med kalas, tänk vad tiden går fort! Kramar!

  5. Pernilla 30 juni , 2013 den 19:42 #

    Åh mums så goda dem ser ut, väldigt fina också. Du är så duktig🙂

  6. Vivi 30 juni , 2013 den 21:47 #

    Hej!
    Hoppas kalaset gick bra, tårtorna är verkligen så himla fina !!
    Tänk vad tiden går fort, första kalaset är ju ändå lite speciellt, det är ju liksom allra första födelsedagen!🙂
    Är säkert på att alla gästerna åt en massa gott du hade bakat iaf🙂

    Vad roligt att du ska tillbaka till ditt jobb även om det kanske inte blir på samma ort, när börjar du jobba ? Kan faktiskt förstå om du längtar lite, även om man säkert älskar att vara mamma så är man oftast mer än BARA mamma😉
    Själv jobbar jag till mitten av september så jag går två veckor innan jag beräknas få, vill försöka jobba så länge som möjligt då jag faktiskt är arbetslös sedan.
    Kram !

  7. Madelein - Mother of six 30 juni , 2013 den 23:28 #

    Jättefina tårtor! Grattis till lilla Elsa!

  8. Jättefina! Du är verkligen duktig🙂 .

  9. Jasmine 1 juli , 2013 den 19:54 #

    Så väldigt fina! Du är duktig.🙂

    Svar: Tihi, tack för kommentaren. Jag har inget direkt mål kring när jag ska ha körkortet i hand, men jag hoppas väl att det ska vara mitt om ett år. Har du körkort? Hur lång tid tog det för dig? Körskola eller privat?🙂

    Åh, snart dags att vara tillbaka som anställd. Roligt, lycka till!

    Kram

  10. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 2 juli , 2013 den 21:13 #

    Väldigt söta tårtor. Så duktig mamma lilla Elsa har:)

    Ja dessa lacken är superfina:) Haha håller med om att glitter får en att längta till julen:P

    Kram

Kommentera

