Midsommartips

20 Jun

Jag tar en liten bloggpaus nu över midsommarhelgen men under tiden bjuder jag på mina bästa recept för bjudningar och sommarfiranden!

Snittar till förrätt och mingel

Limemarinerade jordgubbar att toppa desserten med

Fördrinkar för alla smaker

Tips till en bra buffé

Pajdeg till mat och bak

Enkla dukningstips

Gör din egen sill till lunchen

Godaste sommar-potatissalladen

Tre goda cupcakes!

7 svar to “Midsommartips”

  1. Jenny 20 juni , 2013 den 12:32 #

    Hoppas du också får en fin midsommarhelg. Något roligt planerat? Vi är några som ska grilla en massa bara och umgås. Hoppas på att regnet håller sig undan bara

  2. Evelina 20 juni , 2013 den 13:00 #

    Det gör du rätt i!🙂 Hoppas du får en trevlig midsommar!

  3. Heidi 20 juni , 2013 den 14:36 #

    Sv: Jag hoppas också på goda nyheter från någon arbetsplats.🙂 Men vikariat finns det alltid så utan arbete lär man inte bli.🙂

    Skall nog njuta av de lediga dagar jag har under sommaren. Och fick lite ledigt i mitten av sommaren så jag får besöka mamma.🙂

    Kram!

  4. jenny - mammaliv i nashville 20 juni , 2013 den 20:51 #

    Härligt med midsommar-break!🙂 Ha det underbart! KRAM

  5. ANGELICA - mot ett hälsosammare liv! 20 juni , 2013 den 21:26 #

    Vilka bra tips du gav😀

  6. william 23 juni , 2013 den 22:17 #

    supergoda tips:DDD

    SV, haha exakt^^

  7. Erica 24 juni , 2013 den 19:03 #

    Jag hoppas att du hade en riktigt bra midsommar.😀

    Det ser ut att vara mycket gott där. Jag vill dock informera dig om att du har satt samma länk på potatissalladen som sillen. Som tur är så hittade jag inlägget om potatissalladen ändå (genom att använda sökfunktionen), och den ser mycket god ut, så den ska jag testa någon gång.🙂

Kommentera

