Lättlagade Desserter

13 Jun

I veckan fick jag hem en dessertbok som jag vunnit inne hos Amy´s piece of cake. En härlig bok fylld med en massa smarriga recept. Allt från Tiramisù till kladdkaka med mintkross kokosglass till mandelflarn med hallonkräm. Denna bok kommer jag frossa och baka massor ur! Tack snälla Amy!

desserter

7 svar to “Lättlagade Desserter”

  1. UllanBullan testar i köket 13 juni , 2013 den 18:15 #

    Grattis! Då ser jag fram emot en massa roliga bakverk framöver🙂

  2. Grattis till vinsten😀 . Perfekt ju🙂

  3. Pernilla 13 juni , 2013 den 20:52 #

    Vad skoj att vinna och verkar ju vara en väldigt bra recept bok med mycket mumsigt i🙂

  4. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 16 juni , 2013 den 11:23 #

    Vad roligt med en ny recept bok:) Ännu mer att inspireras av då:) Hoppas du delar med dig av receptet om du hittar något som är speciellt bra:)

    Kramkram

  5. Bland bakverk och kastruller 16 juni , 2013 den 16:53 #

    Grattis till vinsten!! Alltid lika kul att vinna!!
    Kram

  6. Amy's piece of cake 16 juni , 2013 den 17:19 #

    Jag hoppas att du får nytta av boken, kram!🙂

  7. Nathalie 17 juni , 2013 den 16:11 #

    Mmm kokosglass lät mumsigt!

Kommentera

