Bild

Inspo, temakalas

11 Jun

figurtårta

12 svar to “Inspo, temakalas”

  1. Pernilla 11 juni , 2013 den 19:36 #

    Ja det är trist med ond rygg och värk, men det får gå ändå.

    Fina insp bilder🙂 Kram kram.

  2. Jenny - mammaliv i Nashville 11 juni , 2013 den 20:33 #

    Är den sista bilden en tårta?!
    Wow isådantfall!!

  3. Hanna 11 juni , 2013 den 22:13 #

    Tänk om man kunde göra såna godsaker!

  4. Carro 11 juni , 2013 den 22:18 #

    Wow, vilka kreationer!

    åh, jobbigt utan ugn :O

  5. Jasmine 11 juni , 2013 den 23:13 #

    Svar: Åh, jag hoppas att din orkidé blir vacker. Jag är så glad att min blommar – för fullt, dessutom.😀
    Kram

  6. Madelein - Mother of six 11 juni , 2013 den 23:52 #

    Härlig inspiration!
    tack så mycket för dina snälla ord!! De betyder massor!!

  7. Jenny 12 juni , 2013 den 07:52 #

    så fina bakverk. Jag beställde en tårta igår, ska ju ha babyshower för lillasyrran på lördag. så blir en vit prinsesstårta bara som jag ska dekorera med en bebis eller så🙂

  8. Marie 12 juni , 2013 den 10:32 #

    Lagomt GALEN sköldpaddstårtan är då!! Häftigt inspo🙂

  9. trollet 13 juni , 2013 den 00:13 #

    Men oj vilka vackra!! Tråkigt med utmaningen, jag gillar den mycket även om jag varit mycket dålig på att delta… Önskar dej (er) en fantastisk sommar=)

  10. Vivi 13 juni , 2013 den 19:28 #

    WOW !!!
    Okej, en del av dem smakar kanske inte så gott, men oj vad fina det var! Älskar den översta ;P
    Ha ha nehe… jag klarar egentligen nötter utan problem, men lite komiskt att jag skrev som jag gjorde och du inte gillade nötter alls😛
    Det går som sagt bra för mig med det mesta egentligen och änså lägne har jag en riktigt bra graviditet, känns toppen!
    Hur känns allt i storstaden, hur är det … hade du fått jobb nu ??
    Kram

  11. Jasmine 19 juni , 2013 den 12:32 #

    Men så vackra tårtor! Jag gillar samtliga!!

    Svar: Tack snälla för dina värmande ord. Du har så rätt.🙂
    Känner ni er som hemma nu när ni återigen är bosatta i huvudstaden?

    Kram

  12. sandra - blivande 3 barns mamma 20 juni , 2013 den 05:29 #

    Oj oj oj va mycket fint!!!
    Tänk att kunna vara så händig🙂

Kommentera

