Bakat & gott

5 Jun

Jag har börjat prenumerera på den nya tidningen Bakat & gott, en tidning full med massa goda recept på efterrätter, bröd och mat. Jag blev helt kär i tidningen nu när jag fick den första tidningen och har bläddrat i den flera gånger! Oj så många av recepten jag ska baka och inspireras av. Rekommenderar tidningen varmt, tur att jag redan har en lång prenumerationsperiod framför mig!

bakat&gott

5 svar to “Bakat & gott”

  1. Bland bakverk och kastruller 5 juni , 2013 den 14:56 #

    Jag tycker oxå det är en jättebra tidning!!!
    Kram

  2. Just4u 5 juni , 2013 den 18:56 #

    Sett vår tävling på vår hemsida🙂 ?

    http://www.justfouru.blogg.se

  3. Heidi 5 juni , 2013 den 20:14 #

    Sv. Jo tack det är bra med mej också. Skolan går bara bra. Har sju veckor som återstår till hösten i mina studier. Så det är på slut rakan.🙂
    Det är nog skönt med sommar, men nu har vi haft några dagar svalare luft så det har varit något kyligt.🙂
    Kram!

  4. Hanna 5 juni , 2013 den 22:39 #

    Vilken bra tidning!

  5. Åh vilken bra tidning.🙂 .

Kommentera

