Sveriges yngsta mästerkock

3 Jun

Att jag skulle älska matprogram kanske inte är så konstigt. Jag älskar mattävlingar i alla dess former. Roligast tycker jag faktiskt att Junior Masterchef Australia är, hur häftigt är det inte att 8-12 åringar kan laga såna otroliga och komplicerade rätter och bakverk. Nu ska tävlingsprogrammet komma till Sverige och det ska bli så kul att se! Så har du barn, en kusin, ett syskonbarn eller syster/bror i åldrarna 8-12 som gillar att stå i köket så sök!!

Tänk om man haft sådan talang och sånt engagemang redan i den åldern!

Update, programmet kommer gå i tv4! Mer info hittar du här!

7 svar to “Sveriges yngsta mästerkock”

  1. Marie 3 juni , 2013 den 14:31 #

    Åh vad häftigt! Vet du vilken kanal det kommer gå på?🙂

  2. Trollmamma 3 juni , 2013 den 14:50 #

    Ja, jag frågar samma sak, vet du vilken kanal och vet du nåt om hur/var/när man ansöker?

  3. Sofia 3 juni , 2013 den 21:31 #

    Oj. Häftigt!😀

  4. Kul ide😀 . De lär man ju se🙂

  5. elinn 3 juni , 2013 den 23:23 #

    det va riktigt gott kan jag lova dig!😉
    jadu jag hade det kanon, idag har jag bränt mig också dock haha😦 min vanliga tur😉

  6. Jessica 4 juni , 2013 den 06:28 #

    Jag älskar också alla dessa matprogram som går på tv🙂
    Detta ska bli kul att se🙂
    Kram på dig.
    Jessica

  7. Therese - Sockenvägens Söta 6 juni , 2013 den 20:13 #

    Detta ser jag fram emot att knappa på TV och se, kanske blir luran inspirerad å börjar laga maten här hemma ,det hade varit nått det😉 KRAM

Kommentera

