Testfredag v 22: nya fanta orange

31 Maj

Nyligen förnyade fanta sitt recept på den klassiska apelsinläsken. Tillsatser togs bort och smaken förbättrades.

Jag tycker faktiskt att den blev godare! Apelsinsmaken känns renare och bismaken har försvunnit. Nu kan jag faktiskt tänka mig att börja dricka fanta igen!

20130531-114119.jpg

6 svar to “Testfredag v 22: nya fanta orange”

  1. kajsa 31 maj , 2013 den 12:40 #

    spännande! ska jag prova🙂

  2. Liw 1 juni , 2013 den 10:22 #

    tyckte exakt samma🙂

  3. Pernilla 1 juni , 2013 den 16:52 #

    Håller med, den är mycket godare nu🙂

    Hoppas ni har en bra helg, kram kram.

  4. Mårtenssons kök 2 juni , 2013 den 22:37 #

    Såg att vår gamla favoritsmak citron dessutom är tillbaka, hoppas den stannar nu. Kul när det blir bättre när de ändrar, känns som att det oftast är tvärtom…

  5. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 3 juni , 2013 den 14:01 #

    Men så bra att den blev godare!

    Nu ska vi inte resa för ens sista augusti, vad jag vet i alla fall. Så snorkeln får nog ligga och vänta tills dess, men nu är jag förberedd denna gången i alla fall och står inte utan snorkel;)

    Det låter som en mysig sommar som väntar er. Att ha stuga uppe i Dalarna kan ju inte vara helt fel, så himla fint där.
    Än så länge har vi inte några direkta planer, det blir nog som för er, dagsutflykter haha:)
    Kramar

  6. Therese - Sockenvägens Söta 3 juni , 2013 den 18:46 #

    Så bra att de tagit bort tillsatserna, då ska jag ge den en chans igen, för på slutet gick den knapp att dricka… Å här testade vi sias gräddglass med skumbanansmak… mmmm…. säger jag bara!

Kommentera

