Testfredag v 21: Marabou mix

24 Maj

maraboumix

Denna vecka testar jag Marabou mix som nyligen kommit i två smaker, Japp och Mjölkchoklad! Dessa ser otroligt läckra och lyxiga ut när man ser förpackningen men när man öppnar dem är det lite av en besvikelse. Småbitar av Japp eller Mjölkchoklad blandat med gelé- och skumgodis som ser väldigt billigt ut. När man smakar det blir man ännu mer besviken! Det enda som är gott och värt att äta är chokladen, håll er till det Marabou! För en påse för 25 kr förväntar jag mig mer.

8 svar to “Testfredag v 21: Marabou mix”

  1. Cissi - mamma till 2 små prinsessor 24 maj , 2013 den 12:24 #

    vad trist! Man tycker ju att marabou borde kunna bättre

  2. Pernilla 24 maj , 2013 den 12:57 #

    Trist, som du säger ser det gott ut men också hört många andra som är besvikna av innehållet. Jag håller mig nog till vanligt godis och köper hellre till en chokladbit då🙂

  3. kajsa 24 maj , 2013 den 13:21 #

    Har själv kollat in dessa påsar, men tycker inte att de ser så goda ut… jag älskar choklad visserligen så det ser ju gott ut, men annat godis är jag inte alls mycket för🙂

  4. Malin´s Diner 24 maj , 2013 den 19:52 #

    Det enda man behöver är egentligen choklad. Är ju sååå gott!

    Kram Kram

  5. Madelein - Mother of six 24 maj , 2013 den 22:09 #

    De där har jag sett, har slutat äta godis dock så jag får testa de om jag börjar äta igen😛

  6. Erica 24 maj , 2013 den 22:09 #

    Trist att påsarna inte var så goda, men jag misstänkte det, då jag redan när jag har sett förpackningarna har tyckt att de ser riktigt tråkiga ut. Men men… Kanske händer det att jag ger dem en egen chans och testar dem ändå. Vi får se… I vilket fall som helst så måste jag säga att Marabou för min del ”har råd” att komma med lite besvikelser, då de gör så mycket godis som jag verkligen gillar.😀

  7. Jenny 27 maj , 2013 den 08:00 #

    tråkigt när man blir besviken:/ ja är så feg så vågar oftast inte testa utan kör på säkra kort

  8. Marie 27 maj , 2013 den 10:47 #

    Jag blev mest besviken på att det var SÅ mycket choklad.. knappt några gelegodisar. Var ingen större blandning i dem. Så de blir lösgodis i fortsättningen!

    Rabarberkladdkakan… mmmmh.. testas i sommar tro jag nog!

    Gjorde förresten en röra med philadelphia, vanlijstång och lite honung häromdagen. Otroligt gott att ha på olika varma pajer och sådant om man är less på marsansås eller glass🙂

Kommentera

