Inspo, kalas gult

22 Maj

kalasgulbildkälla: weheartit.com

 

8 svar to “Inspo, kalas gult”

  1. Jasmine 22 maj , 2013 den 13:20 #

    Så härligt! Din blogg bjuder alltid på välbehövlig inspiration. 🙂

    Svar: Ja, visst tar det tid att vänja sig vid ett nytt ställe, speciellt när det nya är så olikt det gamla.
    Jag började på nya jobbet i början av maj.

    Sitta ute och fika låter kanon! I annat fall kan vi ju besöka den nya glassbaren i Nacka Forum som du så fint tipsade om. ^^, Hör av dig när tid finns.

    Kram

  2. Jessica 22 maj , 2013 den 13:59 #

    Vilka underbara bilder 🙂
    Ser så himla gott och vackert ut 🙂
    ha en finfin onsdag.
    Stor kram
    jessica

  3. Patricia♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 22 maj , 2013 den 17:52 #

    Fast jag inte gillar gult så var det här väldigt fint.
    Ledsen för sent svar, har haft fullt upp så jag har inte rört datorn på flera dagar. Nja, jag hittade ingen Dalahäst som jag blev så förtjust i, är väldigt kräsen. Du har rätt många väl, om jag inte minns fel.

    Ännu har jag inte testat på den där mjukglassen heller. Vi skulle egentligen ätit det i lördags hos min bror, men den glömdes helt av haha.

    Stor kram

  4. Jenny - mammaliv i Nashville 22 maj , 2013 den 18:28 #

    Altså dessa kalasbilderna är ljuvliga!! Jag har just nu en väldigt stark kärlek för gult. Så fint!!

  5. Evelina 22 maj , 2013 den 19:00 #

    Fint, men lite påskigt tycker jag ;p

  6. Åh så gott det där såg ut, lär ta tag i lite bakning under sommaren :).

  7. Clara 22 maj , 2013 den 23:29 #

    Så jättefina bakverk! Ser så somrigt och fint ut med allt det gula!

  8. Erika Cao 23 maj , 2013 den 12:06 #

    Allt såg så himla fint ut. Älskar gult!

Kommentera

