Nytt glasställe

19 Maj

I helgen öppnade en ny glassbar i mitt kära Nacka Forum(ja det är enligt mig det bästa köpcentret i Sthlm), Frozen- Yoghurt & Ice cream. Så här till sommaren välkomnar jag alla nya glasställen som dyker upp och gärna ställen som sticker ut. Det som är speciellt med Frozen är att Yogurtglassen serverar du dig själv, direkt från en yogurtmaskin, tillsammans med valfri topping och Glassen bakas ihop på en granitsten utifrån det innehåll du vill ha i glassen. Det finns massa härliga toppings såsom bär, frukt, godis, såser, nötter etc). Måste prova nästa gång jag besöker köpcentret!

Bild: På fredag öppnar Frozen Yogurt & Ice cream på plan 0. Glassen bakas ihop på en granitsten utifrån det innehåll du vill ha i glassen (frukt, bär, nötter, godis, såser etc.) Yogurtglassen serverar du dig själv, direkt från en yogurtmaskin, tillsammans med valfri topping. Hos Frozen är det endast din egen fantasi som sätter gränserna. Välkommen!

bildkälla: nackaforum

8 svar to “Nytt glasställe”

  1. Jenny - mammaliv i Nashville 19 maj , 2013 den 14:27 #

    Vad roligt att det äntligen kommer till Sverige!🙂 jag ääälskar fro Yo!! Det fanns i varje hörn i NYC så jag har ätit mycket i mina dagar😉 heje

  2. Pernilla 19 maj , 2013 den 20:36 #

    Låter spännade och glass i olika varianter och mängder är ju inte fel, speciellt inte nu🙂

    Hoppas det är bra med er annars? Kram.

  3. Linnea - fotoblogg 19 maj , 2013 den 20:51 #

    Gott med glass🙂

    sv: Ja, jag också!🙂 Den var jättebra!!😀

  4. Jenny 20 maj , 2013 den 07:51 #

    älskar glass, tror jag åt nästan en varje dag förra sommaren🙂 Håller med Danmark va faktiskt bättre, så glad att hon vann i lördags

  5. madelein 20 maj , 2013 den 10:07 #

    Åh mysigt! När flyttade ni till Stockholm förresten? Det har jag missat helt😛

  6. Maria - mamma till Liam ☆ 20 maj , 2013 den 10:35 #

    åh vi måste dit och prova glassen!🙂

    sv; ja nu hoppas vi verkligen att vi får det här radhuset🙂 då får ni komma över och grilla sen hihi

  7. Cissi - mamma till 2 små prinsessor 21 maj , 2013 den 11:19 #

    Å vad gott! Faktiskt inte varit i Nacka forum.. kanske är värt ett besök😉

  8. Sofia 21 maj , 2013 den 21:05 #

    Men grymt! Älskar när nya lite nyttigare saker dyker upp.🙂

Kommentera

