Testfredag v 20: Magnum no3 Passionate kiss Tiramisù

17 Maj

tiramisuFörra veckan kom no3 och no4 av Magnums 5 kisses. Jag har nu testat no 3 Passionate kiss Tiramiù! Den smakar verkligen tiramisù med mascarponeglassen, kaffesåsen och chokladen. Det ska finnas bitar av chokladsockerkaka doppade i mjölkchoklad men tycker det var alldeles för få såna bitar. Helt klart godkänd glass! Nu är jag sugen på att prova no 4 G âteau au chocolat!

 

4 svar to “Testfredag v 20: Magnum no3 Passionate kiss Tiramisù”

  1. Carro 17 maj , 2013 den 21:54 #

    Så gott med glass!!

    och heeeeeeej! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden😀

  2. tina 17 maj , 2013 den 22:28 #

    Tiramisuglass, det var det värsta. Själv åt jag en Calippo colasmak igår, ungefär som när man var liten smakade det!😀

  3. trollet 18 maj , 2013 den 09:18 #

    Var den lika söt som tiramisu oxå??
    Ja, det är härligt med bra mat på restaurang, även om det äts i personalutrymme=))
    Trivs ju fint med mina jobb;)
    Önskar dej en fin lördag!

  4. Ansibecki 18 maj , 2013 den 22:18 #

    Denna glassen har jag längtat efter och äntligen fått smaka. Jag gillar den med men tycker som du att det kunde funnits lite fler sockerkaksbitar i den…🙂

Kommentera

