Bild

Njut av kändisarnas bästa sommarrecept

16 Maj

sommarkändisar

4 svar to “Njut av kändisarnas bästa sommarrecept”

  1. anette 16 maj , 2013 den 19:20 #

    Fina böcker. Tyvärr blir det ju oftast så att de böcker jag köper bläddar jag i en gång o tänker ” Det där ska jag laga” men sen glöms de bort o blir ståendes i ett skåp. jag letar ju gärna inspiration o tips på nätet.
    Skrev ju i ett tidigare inlägg om Taxinge slott o deras trädgårdsmässa. Jag har nu hittat annonsen o kopierar in texten åt dig.

    Trädgårdsmässan för
    hela familjen
    Taxinge Slott, 17–19 maj
    NÄSBY 52, 155 93 NYKVARN, http://WWW.TAXINGESLOTT.SE
    GPS N 59 14 49, E 17 18 34
    Vårmässa med många föreläsare, Hela
    Sverige bakar och aktiviteter för barnen!
    • Föreläsningar med bl.a. Maj-Lis Pettersson –
    Sveriges främsta expert på växtskydd, och Linda
    Schilén – konstnär och trädgårdsmästare.
    • Hela Sverige bakar bakar i slottsparken.
    • Vinnaren av Hela Sverige bakar 2012, Christina
    Gyllner signerar och säljer sin bok.
    • För barnen: Barnens planteringsskola, åk fyrhjuling
    eller häst och vagn, smådjur och mycket mer.
    Läs mer om trädgårdsmässan på FB/Trädgårdsmässan
    Taxinge Slott. Välkomna!

  2. Sofia 16 maj , 2013 den 19:25 #

    Haha det är så kul. Bara för att man är känd av någon anledning så kan man släppa en kokbok.😉

  3. jenny - mammaliv i nashville 16 maj , 2013 den 20:13 #

    Jag måste fråga, vilken är din favoritbak/matlagningsbok?
    Jag tänkte köpa med mig ett par från Sverige men behöver tips!🙂
    KRAM❤

  4. Linda-Mamma till Alfred 16 maj , 2013 den 21:01 #

    Sugen på bok 1 & 2 faktisk!Bokfanatiker som jag är;)
    Hihi jag långt bor näääää, du får hojta till när ni har svängomen västkusten;)Så hojtar jag högt ifall vi åker uppåt;) Nu blir det eurovision;)

Kommentera

