Muffinsfabriken

14 Maj

Vet ni vad jag ska göra nästa gång jag är i stan? Gå på muffinsfabriken! Det är verkligen ett ställe jag har saknat. Dessa 250 g muffins är ju så otroligt goda! Tyvärr är stället inte särskilt barnvagnsvänligt då caféet på Götgatan, Söder, är så litet men det är ju perfekt nu i sommar att köpa med sig en och sitta ute i någon park eller ta med sig hem på regniga dagar.

muffinsfabriken

12 svar to “Muffinsfabriken”

  1. kajsa 14 maj , 2013 den 13:15 #

    Vad mysigt!! Själv är jag väldigt förtjust i muffins🙂

  2. Ellinor 14 maj , 2013 den 13:46 #

    Låter som ett ställe för mig & min muffinsälskande familj! Bra tips, ska spara det till framtida huvudstadsbesök🙂

    Kram Ellinor

  3. Katarina 14 maj , 2013 den 14:50 #

    Låter som en bra idé! Mums🙂

  4. Nathalie 14 maj , 2013 den 16:26 #

    Åh om du går dit måste du hälsa på mig på jobbet! Jobbar i huset mitt emot😉

  5. elinn 14 maj , 2013 den 19:58 #

    ja okej, men det låter mys det med🙂
    jodå det är bra med mig, hur är det själv?
    kram

  6. Men mums! Ser jättegott ut🙂

  7. tess 14 maj , 2013 den 23:31 #

    Haha, vad rolig du är😉 Jag hade planerat lite annorlunda till Novalies kalas, men eftersom det blev lite ändrade planer i sista stund så fick jag göra det bästa utav det helt enkelt. Men det blev himla bra och mysigt ändå!

    Kl 13 skulle passa oss bra🙂 Novalie brukar sova ca 20 min på fm om hon vaknar så tidigt som hon brukar (05, jäsp!), sen brukar hon sova ca 20 min på em också nångång mellan 13-15… Förhoppningsvis somnar hon på vägen in till stan, annars kanske vi kan ta en prommis om hon blir trött och grinig?🙂

    Men ska vi ses vid pendeln på centralen eller vid sthlm södra kanske? Du kan väl ta mitt nummer🙂

  8. Linnea - fotoblogg 15 maj , 2013 den 01:47 #

    ser riktigt goda ut!!🙂

  9. Jessica 15 maj , 2013 den 09:21 #

    Men guuud så goda de ser ut!
    Ska till Stockholm om nån vecka, då ska jag faktiskt testa en av dessa härligheter!
    Kram
    Jessica

  10. Jenny 15 maj , 2013 den 11:19 #

    dom såg väldigt goda ut🙂 Ja nu längtar man verkligen efter sol o värme gärna nu tack..

  11. Jasmine 18 maj , 2013 den 18:56 #

    Detta låter som stället du och jag ska ses på för fika. Vad sägs?🙂

    Svar: Tack för orden. Att komma hem till Göteborg gjorde mig gott.

    Kram

  12. Fröken M 20 maj , 2013 den 10:59 #

    Mums va gott !! Man kanske skulle slänga ihop en plåt muffins i eftermiddag🙂
    Kram på dig !!

Kommentera

