Testfredag v 18: Santa Maria festivalchips Mango&chili

3 Maj

mango&chili

Inför ESC-finalen om ett par veckor har festmat-företaget nummer ett, Santa Maria, satsat på en Limited edition-smak av sina nachochips. Festival chips Mango & chili. Jag var väldigt skeptisk till dessa, har väldigt svårt för mangosmak så länge det inte är sorbet, mousse eller ren frukt. Men står det Limited edition på något så kan jag inte motstå!

Jag blev väldigt glatt överraskad. Jag tjuvsmakade ett chips redan i tisdags och helt plötsligt hade jag visst ätit ett 10-tal. Hettan från chilin mildras av mangon utan att bli för söt. Mangon tar inte överhand utan ger bara en rundare smak till chilin som smakar mycket. Väldigt smarriga! Dessa ska jag äta ikväll tillsammans med salsasås och guacamole!

Ett svar to “Testfredag v 18: Santa Maria festivalchips Mango&chili”

  1. kajsa 3 maj , 2013 den 15:22 #

    dessa ska jag ta och prova !!

Kommentera

