Il Piatto

1 Maj

I fredags lunchade vi på Il Piatto, ett italienskt café med delikatesser och catering. Jag åt deras pastasallad med räkor och saffransdressing, otroligt god måste jag säga! Dressingen är to die for. Dessvärre är inte grönsakerna i salladen jätteroliga. Men caféet är perfekt för en god lunch på plats eller att ta med sig. Varför inte beställa hem catering till sommarens fester så slipper man stå vid spisen själv hela dagen? 

il piatto

8 svar to “Il Piatto”

  1. Men åh så mysigt och gått det där såg ut🙂

  2. Sofia 1 maj , 2013 den 13:37 #

    Det ser väldigt gott ut iallafall!🙂

  3. ANGELICA - mot ett hälsosammare liv! 1 maj , 2013 den 13:50 #

    Ser riktigt gott och fräscht ut😀

  4. Leila 1 maj , 2013 den 14:15 #

    Mmm pastasallad🙂
    Det är typ det och couscous/bulgur sallader jag kommer leva på i sommar😛
    Hoppas att allting är bra med dig vännen! och trevlig 1:a maj föresten! Kram Leila

  5. Evelina 1 maj , 2013 den 16:11 #

    Gott! Italienskt funkar alltid😀

  6. Pernilla 1 maj , 2013 den 19:41 #

    Ja lite funderingar och tankar har man med deras kalas, blir nog 2 stycken. Får nog dela upp det i år…

    Aldrig fel med en sallad🙂

    Ha det bra, kram kram.

  7. Fröken M 1 maj , 2013 den 21:27 #

    Mums va gott det där såg ut !!
    Det var allt för länge sedan jag unnade mig en god lunch på stan !
    Kram

  8. tess 2 maj , 2013 den 21:16 #

    Är det den som ligger i Farsta centum?? Där åt jag jämt förut när vi bodde i Västerhaninge, om det är samma som jag tänker på hehe

Kommentera

