Kokboksutmaningens bidrag, Utan ugn

30 Apr

Detta får bli den sista kokboksutmaningen. Jag har kört den ett år nu och tyvärr blir deltagandet bara mindre och mindre. Jag tar därför ett sommaruppehåll med utmaningen och kör igång igen med ny kraft i höst med ett försök. Är det någon som vill delta då så kommer jag fortsätta. Men jag bjuder på den sista utmaningens bidrag idag som består av tre indiska rätter/tillbehör.

Kan passa på att fråga om det är något ni vill se mer av, mindre av eller om det är något ni vill bidra med!

Millas Hälsoblogg-  Kyckling i kokos, Morots-russin och löksallad och gurkraita

5 svar to “Kokboksutmaningens bidrag, Utan ugn”

  1. elinn 30 april , 2013 den 16:19 #

    Sorry för sent svar, allt bra?🙂
    Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort från caseapp på 150 kr!😀

  2. Madelein - Mother of six 30 april , 2013 den 19:50 #

    Hej igen!!
    Ursäkta sent svar. Jag har haft så himla mycket sista tiden att bloggen blivit lidande. kanske är ett bra tecken? Typ att man har ett liv utöver datorn😛
    Hoppas allt är bra med dig, sambon och lilla prinsessan!!

  3. Linda-Mamma till Alfred 30 april , 2013 den 20:27 #

    Ja verkar skitkul o du som äbdå bor i stadn där båten avgår ifrån så blir det så enkelt för dig,..för mig blir det ett litet projekt, men jag är så himla sugen!!Hade vart kul o åka och särskilt att träffa några bloggvänner man pratat med länge..såååå fundera lite du;)

  4. trollet 7 maj , 2013 den 22:53 #

    Tråkigt, tyckte det var kul, men jag vet var inte med tillräckligt ofta heller… Underbar sommar till dej=))

  5. Ansibecki 10 maj , 2013 den 16:03 #

    Tråkigt att du slutar men jag förstår dig. Det är roligare när det är fler som deltar. Jag har haft ambitionen att vara med men så har jag glömt det ganska många gånger ändå. Så jag ska inte säga något… Men om du tar upp det i höst igen är jag gärna med då. Kanske kan man få en liten påminnelse då…?🙂 Ha det gott!

Kommentera

