Testfredag v 17: Singoalla päronglass

26 Apr

Denna vecka testar jag en kaknyhet, det var ju ett ta sen! Göteborgskex har kommit med en ny Singoalla med smak av päronglass. Viss smakar den päronglass! Den krämiga fyllningen är väldigt god och smakar mycket. Perfekt till vårpicnicar!

20130426-075207.jpg

4 svar to “Testfredag v 17: Singoalla päronglass”

  1. Katarina 26 april , 2013 den 14:12 #

    Jag har alltid gillat päronglass. Säkert gott också i kakor. Kram

  2. Kristin @ The Chocolate Box 27 april , 2013 den 18:39 #

    Ah! Jag visste att jag hade sett någon nyhet med päronsmak, men kunde inte komma på vad fasiken det var. Tack för påminnelsen!😉

  3. Therese - Sockenvägens Söta 29 april , 2013 den 09:57 #

    Verkar mumsig! Får ta och se om butiken har den, då jag lvoat barnen att få ha kiosk med fika ute i lekstugan 😀 Massa kramar!

  4. Jenny 29 april , 2013 den 11:29 #

    låter som något jag får testa🙂

Kommentera

