Färska frukter och juice

18 Apr

Jag älskar att gå runt och strosa i mataffärer och att hitta små undangömda guldkorn. När jag var på ICA maxi för några veckor sedan hittade jag denna hylla vid fruktavdelningen. Fruktsallader, granatäppelkärnor, kokosnötsbitar, färskpressad juice etc. Det låter ju otroligt fräscht och gott! Perfekt att köpa med sig om man ska på oplanerad picnic eller bara sätta sig ute istället för att äta en glass! Juicen med apelsin ananas och mynta måste jag prova någon gång, spännande!

ica färsk

6 svar to “Färska frukter och juice”

  1. Fröken M 18 april , 2013 den 13:17 #

    Super gott och nyttigt ! Synd bara att det brukar vara så himla dyrt !!

  2. Sofia 18 april , 2013 den 21:44 #

    Åh jag älskar också det. Man kan hitta massa kul! 😀

  3. Leila 19 april , 2013 den 01:23 #

    Hej vännen! Härligt o höra att förkylningen äntligen släppt!, man kan verkligen bli helt däckad 😦
    Med mig är det ganska bra, har jobbig spänningshuvudvärk som inte går över plus att jag troligtvis åkt på karpateltunnelsyndrom 😦
    Jaa testa de kakorna för de var verkligen försvinnande goda! Har du mkt inplanerat den kommande tiden?, tänkte om vi skulle försöka få till den där fikan 🙂
    Var rädd om dig! Kramis

  4. Maria - mamma till Liam ☆ 19 april , 2013 den 09:05 #

    åh tack för tipset! 🙂

  5. Becka [fotoblogg] 19 april , 2013 den 09:51 #

    Åh, älskar sådant också. Hihi.
    sv: Åh verkligen, den pajen var så väldans god, hihi. Tusen tack för din så fina kommentar! Det värmer så.
    Kramar. ♥

  6. Helena 19 april , 2013 den 22:34 #

    Bra att köpa på sig såna läckerheter om man vill göra en fruktsallad de luxe eller något annat smarrigt! Gottgott:)

    Hoppas ni alla är friska nu igen.Ha en toppenbra helg med familjen! Helgkramar

Kommentera

