Testfredag v 15: Magnum Crème brûlée

12 Apr

first kissJag älskar fredagar när man får öppna ett paket sötsaker och smaka kl 7 på morgonen! Denna vecka smakar jag en nyhet från GB Glace, Magnum First kiss Crème brûlée. Det är en glass med smak av Crème brûlée, bitar av karamelliserat socker och överdrag av mjölkchoklad. Jag är ingen kolaälskare egentligen men denna har mycket ”vuxnare” kolasmak och de små bitarna av karamelliserat socker är en härlig kontrast till den lena glassen. Jag tyckte verkligen om den! Nu är jag nyfiken på de andra kyssarna!

 

7 svar to “Testfredag v 15: Magnum Crème brûlée”

  1. Jessica 12 april , 2013 den 15:13 #

    Jag är helt såld på glass, när jag väl börjar äta så kan jag inte sluta 🙂
    Den där lät jättegod.
    Ha en mysig fredag.
    Stor kram
    Jessica

  2. Sofia 12 april , 2013 den 19:11 #

    Åh jag som älskar kola-smak tycker det låter helt fantastiskt gott. 🙂

  3. Leila 12 april , 2013 den 20:03 #

    Hej vännen!
    Hur står det till? Tyvärr tyckte jag inte alls om den glassen, tyckte kolan smakade för mycket bränt 😦
    Kramis

  4. ANGELICA - mot ett hälsosammare liv! 12 april , 2013 den 20:43 #

    Åh, jag skulle vilja testa. Synd att jag är laktosintollerant! 😦

  5. Helena 12 april , 2013 den 22:59 #

    Du är rolig du…hihi:) Toppen att börja dagen med att äta en smarrig Magnumglass:)

    Vad fin din blogg har blivit med nya designen! Det är kul att ändra om lite då och då.
    Jag håller med dig att småkakor är underskattade. Dessa kakor var de godaste jag ätit på länge och lätta är de att baka dessutom. Perfekt att ha lite på lager nu när våren kommer och det blir lite picknick ute.

    Önskar dig en skön helg! Kramar

  6. sockervisp 14 april , 2013 den 18:57 #

    Vad kul att du har testfredag!! Och gillar att du testar glass kl 7 på morgonen =D

  7. Therese - Sockenvägens Söta 17 april , 2013 den 21:04 #

    Nu blev jag ju ännu mer sugen, har en vit månad utan socker så när den är över i mitte nav maj då ska jag definitivt tessta denna glass! KRAM

Kommentera

