Testfredag v 14: Loka Likes Old School

5 Apr

lokaoldschool

Dessa Loka har setts i vareviga blogg och på instagram senaste veckan. Det är Loka som går tillbaka till  50-talets Diners med känsla av jukeboxes och rullskridskor. Smakerna ä.

Lemon Pie blev min favorit av dessa, den smakar söt citron. Godare än vanlig Loka Citron enligt mig! Men sen har vi de andra två smakerna där jag undrar hur de tänkte. Strawberry Ice cream smakar väldigt konstgjort, det är ju det värsta som finns med konstgjord jordgubbssmak. Men sen har vi Chocolate shake, varför chokladvatten?? Nej den är hemsk! Jag är inte imponerad tyvärr. Men Lemon Pie kommer jag nog köpa fler gånger!

4 svar to “Testfredag v 14: Loka Likes Old School”

  1. Ida 5 april , 2013 den 16:59 #

    Har också sett dem på Instagram, främst choklad och jordgubb. Visste inte att citron fanns. Tror säkert att den är godast enligt min smak också. Har dock inte sett dem i affären ännu här.

    SV: Ja det är säkert härlig där på sommaren. Har inte varit där när det varit härligt sommarväder tyvärr så kan egentligen inte ha en åsikt om det. 🙂 kram

  2. Becka [fotoblogg] 5 april , 2013 den 21:47 #

    Vad synd… :/
    sv: Åh, tusen tack underbara du! Det värmer så.
    Fredagskramar. ♥

  3. Maria - mamma till Liam ☆ 6 april , 2013 den 08:09 #

    ja eller hur!
    men på torsdag hoppas jag att vi ses 😀

  4. Mikaela 8 april , 2013 den 10:43 #

    Haha vilka saker de kommer på, chokladvatten! Men tur iallafall att en var god 🙂 Har själv varit sugen på att prova de där smakerna!

Kommentera

