Kokboksutmaningens bidrag mormors godsaker

31 Mar

The Chocolate box- Mormors påskbakelse

 

Millas hälsoblogg- Mormors Nyponsoppa med kokosflarn

 

Husprojektet- Farmors drömmar

Drömmar

 

4 svar to “Kokboksutmaningens bidrag mormors godsaker”

  1. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 31 mars , 2013 den 20:16 #

    Den första lät oerhört god. Måste jag nog prova nån dag.

  2. Ansibecki 1 april , 2013 den 20:22 #

    Jag som hade tänkt baka schackrutor och så glömde jag helt bort det… Men jag får se om jag kommer ihåg att vara med nästa månad 🙂 Ha det gott!

  3. Ida 1 april , 2013 den 22:23 #

    Jag va sjukt sugen på drömmar förut. Mormor bakade alltid det och de var SÅ goda. Men jag har inte vågat mig på det för är rädd att misslyckas. Mamma gjorde nån gång conflakesdrömmar också. Undra om de är lättare? kram

  4. Isabelle 2 april , 2013 den 22:04 #

    Nu saftas det i munnen här… Så mycket gott! 😀

    Kram!!

Kommentera

