Glad påsk!

29 Mar

Nej vet ni vad? Jag tar lite påsklov nu! Jag ska sätta igång med att förbereda mat för imorgon och pyssla lite till. Önskar er alla en riktigt glad påsk med god mat, gott sällskap, massa godis och (förhoppningsvis) vårvärme!

Jag återkommer på söndag med bidragen till kokboksutmaningen, ni har alltså chans tills imorgon 20.00 att skicka in ett smarrigt recept!

gladpåsk

10 svar to “Glad påsk!”

  1. Jenny - mammaliv i Nashville 29 mars , 2013 den 14:06 #

    Glad påsk vännen!! ❤

  2. Kristin @ The Chocolate Box 29 mars , 2013 den 17:00 #

    Det gör du rätt i, att ta lite påskledigt 🙂 Jag håller på att skriva på mitt bidrag till utmaningen just nu, så skickar in det alldeles strax.

    Glad Påsk! 🙂

  3. Mårtenssons kök 29 mars , 2013 den 22:24 #

    GLAD PÅSK!

  4. Isabelle 30 mars , 2013 den 09:19 #

    GLAD PÅSK!! Hoppas du får en underbar helg! 🙂

    Kram Isabelle

  5. Helena 30 mars , 2013 den 21:07 #

    Glad påsk vännen! Hoppas allt går bra med dina bjudningar och att maten smakar sådär supergott:) Kramar

  6. Karin B 31 mars , 2013 den 10:49 #

    Svar: Ja, det är fantastiskt att kunna sitta på en uteservering! Dock var det ändå skyddat med väggar osv, så det var inte så kallt.

  7. Pernilla 31 mars , 2013 den 11:57 #

    Hoppas verkligen att ni också har en super helg 🙂 Kram.

  8. Amy's piece of cake 31 mars , 2013 den 17:44 #

    Glad påsk fina du/ni!! Hoppas helgen har varit bra hittills och att ni njuter till fullo, stor kram!

  9. Under mina lockar 31 mars , 2013 den 21:14 #

    Glad Påsk! Hoppas att du njuter så mycket det går! 😀 Kram

  10. Har också sån skål, eller jag har tre älskar Iittala så himla fint 🙂 .

Kommentera

