Duka med pasteller i påsk

19 Mar

pastellpåsk

Uppdatering: just nu kostar tabletterna 10 kr styck! Jag har redan fyndat 12 st!

5 svar to “Duka med pasteller i påsk”

  1. Monica-Gravid med nr 1 20 mars , 2013 den 10:25 #

    Sv: Tack, snälla du 🙂

    Fina saker, älskar äggkopparna från Ica! Så fina 🙂

  2. Haha, vad komiskt! Jag skrev nyss ett inlägg om påskpynt och att jag pyntar med pasteller iår! 😀 Trotsar det traditionella! 😉

  3. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 20 mars , 2013 den 12:12 #

    Så fint. Så härligt med pastell färger tycker jag. Själv påskpyntar jag inte så mycket, bara lite påskris och några hemmagjorda kycklingar på bordet som barnen gjort 😀

  4. Pernilla 20 mars , 2013 den 19:15 #

    Åh gillade verkligen underläggen från village, får nog spana in dem 🙂

    Mm dessa sjukdomar, vi är så trötta på det nu och plånboken blir ju ej så glad av allt vabbande. Men det vänder nog snart, man måste ju vara positiv.

    Ha det fint, kram kram.

  5. Sanna 20 mars , 2013 den 21:43 #

    Hej våren! Gillar framför allt den där lilla prickiga skålen 🙂

Kommentera

