Babyshower

11 Mar

Igår ordnade jag min första babyshower! Jag hade bakat och pysslat ihop dekorationer till dukning. Jag älskar att få pyssla och har massa idéer för kalas, dop och babyshowers. Så denna vecka kommer jag ägna åt att inlägg med recept och tips inför dukning och dekorationer till bakverk. babyshower

14 svar to “Babyshower”

  1. Pernilla 11 mars , 2013 den 12:35 #

    Det ser jätte fint ut och mumsigt, så snällt att ordna detta för din vän 🙂

    Våran helg har varit lugn, bara varit hemma och grejat och donat.

    Ha det fint vännen, kram kram.

  2. Under mina lockar 11 mars , 2013 den 12:40 #

    Oh, så roligt! Jag går också igång på att fixa kalas! Hihi. Tyvärr har jag ingen gravid kompis för tillfället, men får spara idéerna tills dess. Vad fanns det i påsarna??? Nyfiken! 😀 Kram

  3. Rebecca 11 mars , 2013 den 13:19 #

    Så fint 🙂

  4. Jasmine 11 mars , 2013 den 16:07 #

    Åh, jag gillar idéen! Det skall bli roligt att kika in här under veckan. 🙂

    Svar: Tack för din kommentar.

    Kramar

  5. Kajsa Johansson 11 mars , 2013 den 16:58 #

    åh va mysigt! 🙂

  6. Helena 11 mars , 2013 den 20:56 #

    Såå fint du har gjort det! Jag riktigt önskar att jag kunde varit med! Kan tänka mig hur trevligt ni hade:)

    Tack, vi hade en väldigt trevlig helg och skogsutflykten blev nog höjdpunkten för de flesta av oss. På lördagskvöllen var jag bortbjuden till ett par kompisar och vi kollade såklart på finalen av mellon. Kul att Robin vann för han kändes som en värdig vinnare:)

    Har du några bilder på ert kök? Det vore kul att se lite mer av det.
    Kramar:)

  7. mammafluff 12 mars , 2013 den 08:09 #

    Ååh, så gulligt!! 🙂 jättefint gjort!

  8. sara 12 mars , 2013 den 08:54 #

    vad roligt!!

    ja grilla kan man göra året runt! 🙂

  9. Fina Frun 12 mars , 2013 den 09:45 #

    Åh så kul!! Så fint du ordnade 🙂

  10. Jeanette 12 mars , 2013 den 13:40 #

    Åh så fint det ser ut och vad mycket gott! Så kul att baka och pyssla men jag måste utveckla min kreativa sida lite 🙂

    Nja, vi får väl se om diplomet hamnar på väggen eller i en låda 🙂

  11. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 12 mars , 2013 den 21:43 #

    Så fint du gjort och duktig du är att fixa iordning.

  12. Sarah 12 mars , 2013 den 22:47 #

    Va fint du hade gjort 🙂

  13. Therese 13 mars , 2013 den 11:40 #

    Vad fint det ser ut:)! Jag vill också göra det nån gång, måste hitta nån som kan tänkas vilja ha detta:). Överraskade ni blivande mamman eller visste hon om det?
    Mvh Therese

  14. Marias Bakglädje 13 mars , 2013 den 11:42 #

    Vilken fin dukning och underbart söta bakverk! 🙂

Kommentera

