Testfredag v 10: McFlurry Rocky Road & Brownie

8 Mar

mcflurryHäromdagen visade ju att McDonalds börjat med Mcflurry rocky road men idag upptäckte jag ännu en smak, Brownie! Självklart var jag tvungen att prova båda. 

Mcflurry Rocky road innehåller kanderade mandlar, minimarsmallows och chokladsås med pekansmak. De kanderade nötterna är väldigt goda och jag älskar lite knaprighet i glassen. Chokladsåsen är god men jag hade önskat mer kolasmak i glassen. En Rocky road för mig innehåller lite kola med.

Mcflurry Brownie är precis som det låter, browniebitar med chokladsås. Denna är min favorit av de två. Browniebitarna är lite torra men otroligt goda till glassen och den goda chokladsåsen.

 

11 svar to “Testfredag v 10: McFlurry Rocky Road & Brownie”

  1. Under mina lockar 8 mars , 2013 den 13:04 #

    Mums så gott! :)Det fanns en tid när jag åt McFlurry hur ofta som helst, men nu är det nog minst 6 år sedan… Trevlig helg! Kram

  2. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 8 mars , 2013 den 18:11 #

    Gud så gott det lät. Kanske man ska testa i sommar sen.

  3. anniepiie 8 mars , 2013 den 19:19 #

    mums, låter ju jättegott! 😀 SV: jasså, jo jag har sett honom på öland något år när victoria har fyllt år! 😉 Hoppas att du har en finfin helg!! 🙂 Kram

  4. Sofia 8 mars , 2013 den 22:21 #

    Men, det låter grymt gott. 🙂

  5. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 9 mars , 2013 den 11:04 #

    Båda de där glassarna låter ju riktigt mumsiga.

    Nej men vad trist att du blivit förkyld igen:( Du får krya på dig.
    Stor kram

  6. Vivi 9 mars , 2013 den 14:54 #

    Mmmmm vad gott ! McFlurry för mig är riktigt sommrkänsla 🙂
    Det ska ju tydligen bli lite kallare nu ett tag nästa vecka, men sedan så kör nog våren igång igen på allvar ! Glassväder naklas !

    Vad skönt att han kommer vara pappaledig ett tag och skönt att ni kanke får lite mer tid tillsammans hela familje, måste vara mysigt ! Förresten., hur trivs du med nya köket ?? KRAMAR !

  7. Kajsa Johansson 9 mars , 2013 den 15:43 #

    mmm, de ser så goda ut båda två!!

  8. Maria - mamma till Liam ☆ 10 mars , 2013 den 07:51 #

    Brownien är min favvo! 🙂 Såå god
    och Sushikväll låter toppen!

  9. Helena 10 mars , 2013 den 11:08 #

    Åh, vad sugen jag blir på att testa båda dessa! Kan tänka mig att den med brownies påminner en aning om GB sandwich.

    Sen måste jag bara önska dig lycka till med dagens babyshow!!! Längtar efter att se bilder på allt du fixat med:) Kramar ❤

  10. Pernilla 10 mars , 2013 den 19:10 #

    Måste prova glassarna snart 🙂

  11. Matildaz 11 mars , 2013 den 18:13 #

    Åh måste testa Mcflurry brownie 🙂

Kommentera

