Testfredag v 9: Marabou Drömkrisp

1 Mar

drömkrisp

Herregud, var har denna chokladen varit hela mitt liv?? Måtte den aldrig försvinna!Marabous nyhet Drömkrisp är en hasselnötsnougat med krisp toppad i mjölkchoklad. En riktig dröm för den som älskar nougat. Jag älskar den och kommer köpa den mååånga gånger till!

8 svar to “Testfredag v 9: Marabou Drömkrisp”

  1. Erica 1 mars , 2013 den 12:56 #

    Det låter verkligen som någonting för mig då, nougattokig som jag är. 😀

  2. Isabelle 1 mars , 2013 den 13:07 #

    Åh, så smarrigt det såg ut… Jag testade Sofias pannkakor som du la ut recept på för någon vecka sen, hade även i 1 msk kakao och oj så gott det blev! Perfekt lunch! 😀

  3. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 1 mars , 2013 den 15:57 #

    Då får vi hålla tummarna att de behåller denna chokladen för din skull. Jag har inte testat den, men det låter underbart god.

    Haha, du, du gillade hela Sverige bakade när det gick på tv va? Måste bara tipsa dig om att spana in Kanal 7 torsdagar klockan 21 då det är hela England bakar:) Jag blev så glad när jag upptäckte programmet igår.

    Stor kram

  4. sandra 1 mars , 2013 den 15:59 #

    måste testas! ser gott ut

  5. anette 3 mars , 2013 den 10:12 #

    Oj så smarrig den chokladen såg ut att vara.. Den ska jag hålla utkik efter nästa gång jag handlar.

  6. Kajsa Johansson 3 mars , 2013 den 16:13 #

    den måste jag prova! den både låter och ser så himla gó ut 🙂

  7. Therese 4 mars , 2013 den 10:01 #

    Den ser himla god ut! Måste testas!

  8. Erica 17 mars , 2013 den 14:06 #

    Jag testade denna igår, men blev tyvärr ej jätteförtjust, trots att jag som sagt är tokig i nougat. Jag tyckte att den påminde något om Gräddnougat, vilket är positivt, men jag föredrar nog slät nougat framför nougat med krisp i. Så i fortsättningen så kommer jag att fortsätta att köpa Gräddnougat, Dukat eller Dubbelnougat när jag är sugen på någonting nougatsmakande från Marabou. 😀

Kommentera

