Inspo, vårkänslor

28 Feb

vårbildkälla: weheartit.com

 

5 svar to “Inspo, vårkänslor”

  1. Jasmine 28 februari , 2013 den 17:40 #

    Du bjuder alltid på härlig inspiration.

    Svar: Du gjorde helt rätt i att ta fram vårjackan – den kan förhoppningsvis användas oftare inom kort. 🙂

    Kram

  2. Pernilla 28 februari , 2013 den 19:08 #

    Mm det där ser ju väldigt gott ut, du får inte lägga upp massa sådna bilder ju 🙂
    Farligt farligt, hehe.

    Ha det bra, kram kram.

  3. Jeanette 28 februari , 2013 den 20:26 #

    Som vanligt ser det helt underbart ut! Första bilden får mig att längta till sommaren! 🙂

    Ja, det är just på barnvagnsmagasinet som jag kollat men grisen var slut där jättelänge (nu vet jag inte..) men annars har de ju många av figurerna.

  4. sara 1 mars , 2013 den 08:49 #

    ja idag va det verkligen vårkänslor! 🙂

  5. Anna 3 mars , 2013 den 00:12 #

    Vilka härliga bilder!
    Jag är ingen aktiv bloggare just nu men vill gärna tipsa om en liten tävling inne hos mig där tre personer har chansen att vinna svensk ekologisk hud- och hårvård från c/o GERD. Välkommen att delta!

Kommentera

