Inspo, bröllopssäsong

20 Feb

bröllopssäsongbildkälla: weheartit.com

 

8 svar to “Inspo, bröllopssäsong”

  1. jenny - mammaliv i nashville 20 februari , 2013 den 15:36 #

    Åh. Sådana här bilder gör att jag får megacrejvings på ett ”riktigt” bröllop!!

  2. Ann-Sofi MATSAFARI 20 februari , 2013 den 19:19 #

    Så jävla snygg den där första tårtan!

  3. Pernilla 20 februari , 2013 den 20:12 #

    Härliga bilder 🙂

    Tårtorna ser ju inte så dumma ut heller, hade gärna tagit en mumsbit.

    Är allt bra med er annars? Kram kram.

  4. Renata 20 februari , 2013 den 20:58 #

    Älskar sista bilden, den med cupcakes!!

    Sv; jasså din man är också på vift? var är han nånstans? =)

  5. Emma 20 februari , 2013 den 22:44 #

    Det var en god semla 🙂
    I helgen ska jag testa ett nytt recept och vara med i din kokbokutmaning, men det är ett recept i en tidning funkar det :)? kan vara så att jag ändrar mig har inte bestämt mig än men tänkte bara kolla om det är ok att ta ett recept från en tidning 🙂

  6. Leila 21 februari , 2013 den 09:56 #

    Hej vännen!, det var inte igår 🙂 Hoppas att allting är bra med er? Jag tänkte bara kolla med dig om du har mycket inplanerat de kommande dagarna? Jag är ledig några dagar nu o tycker att det skulle vara superkul om du skulle ha tid o lust att träffas? Kramis Leila

  7. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 22 februari , 2013 den 02:14 #

    Det såg ut som väldigt enkla tårtor, men underbart fina var dem. Ibland tycker jag vissa tårtor kan vara för mycket.

    Haha, klart du inte är avis hihi. När er plutta är lite större så kan ni också fara iväg:) Finns det något ställe du bara måste åka till?

    Kramar

  8. sockervisp 22 februari , 2013 den 10:48 #

    Ja detta var inspirerande om något!! Synd att jag inte ska gifta mig och synd att man förhoppningsvis bara gör det en gång.. =)
    /Emma

Kommentera

