Bokrean 2013

19 Feb

Nu har alla bokrea-tidningar börjat komma i brevlådan och som den boknörd jag är så har jag redan börjat samla ihop vilka böcker jag vill ha och var jag kan hitta de billigast! Passar på att dela med mig av några tips på mat- och bakböcker!

bokfynd

8 svar to “Bokrean 2013”

  1. Helena 19 februari , 2013 den 16:41 #

    Det är så kul att köpa några nya kokböcker med vackra bilder varje gång det är bokrea! Nu måste jag kika igen tidningarna och se vad jag hittar. Kram vännen:)

  2. Therese - Sockenvägens Söta 19 februari , 2013 den 18:28 #

    I år ska jag unna mig både lite kokböker och deckare samt barnböcker tänkte jag… Å så trist att ni med legat i sjukan, här har lillebror det nu så jag står väl på tur *suck* KRAM

  3. Jeanette 19 februari , 2013 den 19:22 #

    Åh kokböcker är så roligt men jag är så dålig på att använda de sen! Blir oftast att jag söker recept på nätet istället… 🙂

  4. Becka [fotoblogg] 19 februari , 2013 den 19:49 #

    Åh, ska kolla in. 😀
    sv: Nämen åh, vad söt du är. Tusen tack vännen!
    Tisdagskramar. ♥

  5. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 19 februari , 2013 den 20:14 #

    Verkar vara bra böcker. Jag äger knappt inga kokböcker, brukar googla mig fram istället till bra recept eller så klippar jag ut från tidingar och klistrar in i min egna bok, haha.

  6. sara 20 februari , 2013 den 08:55 #

    kanske man bör kolla in:)

  7. anniepiie 20 februari , 2013 den 09:53 #

    Jag borde införskaffa mig halv åtta hos mig boken, har ju dom andra! 😉 SV: jo, vi har väll ett speciellt band kan man säga, känner varandra mkt väl… Hoppas att du har en toppenbra dag!! 🙂 Kramis

  8. Kristin @ The Chocolate Box 22 februari , 2013 den 22:50 #

    Älskar bokrean, ska försöka att inte köpa på mig allt jag ser, men kommer bli svårt 😉

Kommentera

