Bild

Kalas, Babyshower eller dop?

12 Feb

kalas

10 svar to “Kalas, Babyshower eller dop?”

  1. sockenvagenssota 12 februari , 2013 den 15:31 #

    Kul inspiration! Å bananpankakorna ska testas, definitivt!!! Ang symaskinen är det inte hemtex utan en liten leksaksbutik som hade den hemma, hittade den i Sundsvall 😀 KRAM!

  2. Emelie 12 februari , 2013 den 20:04 #

    Fin kakburk 🙂

  3. Becka [fotoblogg] 12 februari , 2013 den 21:42 #

    Åh, vilket kalas-inspiration! Otroligt fina.
    sv: Blåbärsmannagrynsgröten passar utmärkt som ett värmande mellanmål eller som en god frukost, magnifikt god. Rekommenderar jag verkligen!
    Kram. ♥

  4. Fina Frun 13 februari , 2013 den 02:56 #

    Åh så mycket sött 🙂

  5. Maria - mamma till Liam ☆ 13 februari , 2013 den 10:13 #

    åh så mycket fint! 🙂

  6. tess 13 februari , 2013 den 10:35 #

    Va fina saker…. kul med lite insperationsgrejjer.
    Ja man måste verkligen överväga vad medicin kan ge och jag kan inte säga annat än att det fungerar och då är det ett val jag gör för mitt barn.

  7. Jasmine 13 februari , 2013 den 10:38 #

    Hej Eleonore!
    Hur mår Elsa? Är hon frisk?
    Jag skall jobba imorgon. Vet inte när jag slutar, men det blir någon gång under eftermiddagen… Kanske kan vi ses då? Ge mig ditt nummer, antingen i en kommentar på bloggen eller via mail, så kan jag ju höra av mig.
    Kram

  8. Vivi 14 februari , 2013 den 21:02 #

    Åh så mycket fint, älskarde vimplarna !
    Tack för alla dina fina kommentarer, tyvärr blir det inte så mycket datatid just nu, har varit lite halvkass ista tiden och med det nya jobbet är jag helt slut när jag väl är hemma 😛
    Det blir förhoppningsvis bättre 🙂

    Roligt att följa dig på istagram, massa fina foton du lägger upp och lilla Elsa är inte så liten länger, stora tösen ! 🙂

    Massa kramar

  9. Fröken M - Vinn en barntallrik från Silly ! 15 februari , 2013 den 21:46 #

    Fina saker !! Vi ska ju ha lite ”kalas” i morgon, men då blir det nog inget ”särskillt” pynt.
    I april däremot när viggo fyller 3, då ska det fixas och grejjas ordentligt, för små killar och tjejer förtjänar ju bara det bästa !! 🙂

  10. Emelie, Mamma till David och Leah 17 februari , 2013 den 23:28 #

    Vilka bra tips! 😀 Ska själv ha babyshower snart och är lite stressad så här veckan innan. De vimplarna ska jag iallafall köpa!

Kommentera

