Testfredag v 6: Ballerina Mumsbit orginal

8 Feb

ballerinamumsbit

Idag testar jag en av Ballerinanyheterna, Mallerina Mumsbit orginal. Det är en kexbotten med nougat som täckts med mjölkchoklad. Riktigt god och smakar verkligen ballerina. Men samtidigt tycke jag att den är alldeles för lik orginalet så jag föredrar att köpa just orginalkakan!

 

5 svar to “Testfredag v 6: Ballerina Mumsbit orginal”

  1. Jasmine 8 februari , 2013 den 13:02 #

    Dina uppdateringar är alltid lika mysiga att läsa. Tack!

    Svar: Tack för din kommentar till mitt inlägg om Beverly Hills 90210.

    Vi kan ju höras under nästa vecka. Var skall vi ses i så fall? Mitt i centrala stan eller i en förort utanför? Vi bor ju trots allt på samma sida av stan…

    Kram

  2. Under mina lockar 8 februari , 2013 den 14:36 #

    Oj oj! Vilken nyhet! 😀 Älskar Ballerina Original. Kanske denna smakar mer kräm? Kanske borde smaka själv… Hihi. Trevlig helg! Kram

  3. Pernilla 8 februari , 2013 den 15:07 #

    Är lite smått sugen på att prova dem, är lite nyfiken på att se hur dem smakar. Får kanske bli nu ihelgen när man väl får unna sig lite gott 🙂

  4. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 8 februari , 2013 den 21:04 #

    Den såg väldigt god ut.

  5. Jenny - mammaliv i Nashville 8 februari , 2013 den 23:00 #

    Dom ser ju hur goda ut som helst!! Give me!!

Kommentera

