Elsa-porslin

7 Feb

Jag är despirat! Jag har 6 koppar och 6 fat i Åhléns serie Elsa, ett underbart blåvitt porslin! Men jag känner att det inte räcker utan vill ha 6 till av varje. Tyvärr verkar de helt slut i butikerna och på hemsidan är de borttagna. Om någon möjligtvis har några till övers eller får syn på dessa i butik så vill jag gärna ha dessa(jag betalar såklart frakten också ifall ni inte bor i sthlmsområdet). Så håll gärna ett öga ute efter dessa år mig!

elsaporslin

13 svar to “Elsa-porslin”

  1. Ann-Helen 7 februari , 2013 den 14:31 #

    Undrar om inte jag sett att de finns kvar på Åhléns Partille i Göteborg (jobbar där, men tillfälligt sjukskriven). Ring och kolla! Om de finns hjälper jag dig att skicka!

  2. Emilia 7 februari , 2013 den 17:28 #

    Söta koppar! 🙂

  3. Pernilla 7 februari , 2013 den 19:04 #

    Åh så fina och söta, hoppas du hittar/får fler att köpa 🙂

  4. Jeanette 7 februari , 2013 den 19:06 #

    Jättefina! Så tråkigt när det utgått.. Hoppas du hittar några ändå! 🙂

    Ja, det gäller att passa på innan Amanda också kryper omkring för då funkar det ju inte..

  5. Annika 7 februari , 2013 den 22:26 #

    Åh sånt är så jobbigt när man äntligen bestämt sig för att man vill ha fler av samma kopp/tallrik/fat etc och får reda på att det är slutsålt 😦 hoppas du hittar dom!

  6. tess 8 februari , 2013 den 08:07 #

    Sött porslin….

    Ja de gick bra och vi väntar på det slutgiltiga svaret men ja det kändes bra.

  7. Linda-Mamma till Alfred 8 februari , 2013 den 11:12 #

    Åh himla fint!! Nästa gång jag är inne på Åhlens skall jag kika,lovar!!

  8. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 8 februari , 2013 den 11:22 #

    Jag lovar att hålla utkik. Hoppas att det är något ställe som har det så får så många delar du vill ha.

    Haha, ja det är lätt att missuppfatta saker.

    Ja min sambo är så fin som vill pyssla om mig när han är ledig, men ibland blir jag tokig för jag får knappt göra någonting;)

    Stor kram

  9. Emma 8 februari , 2013 den 11:47 #

    Ok då ska jag fixa ihop något och kanske vara med 🙂
    Ha en fin helg!

  10. sockenvagenssota 8 februari , 2013 den 14:42 #

    lovar att hålla ögonen öppna! Å så önskar jag dig en fin helg och hoppar även ballerina mumsbitarna då jag nog resonerar som du å håller mig till orginalet isf! KRAM

  11. Sandra- Mamma Till Vilgot 8 februari , 2013 den 21:12 #

    Åh att ja inte visste de tidigare idag! Ja va ju k Södertälje, hade kunnat kolla där. Ja kan iof ringa dit imorn. Ja ska in dit o då kan ja köpa de.. Annars kan ja kolla med syrran, hon jobbar på lagret i jordbro. Tradera/ blocket också. Så ska ja hålla koll på loppisar 🙂

    Sv
    Vad söt du är! Tack! Men de enda ja skulle kunna sälja är nog haklapparna.. De är ju helt ”egendesign” men de är nog ingen större efterfrågan på de 🙂

  12. Helena 8 februari , 2013 den 22:02 #

    Hoppas du får tag i porslinet: Klart att du om någon ska ha Elsa-porslin:)
    Underbart att det är fredag nu så vi får äta lite godsaker och njuta av livets goda.
    Hoppas du får en toppenbra helg! Kramar

Kommentera

