Kokboksutmaningens bidrag, Hälsomat

31 Jan

Ansibeckis gård- (Höst-)vinterbiffar med tzatziki

Vego Inspirera- Pestobönor

pestobönor

Millas Hälsoblogg- Grön currygryta

The Chocolate Box- Annelundslimpor

8 svar to “Kokboksutmaningens bidrag, Hälsomat”

  1. Kristin @ The Chocolate Box 31 januari , 2013 den 16:16 #

    Vilka fina bidrag! Nu blev jag verkligen sugen på att laga något gott och hälsosamt 😀

  2. Jennifer-livet genom mitt objektiv 31 januari , 2013 den 20:28 #

    Kesella 🙂

  3. Under mina lockar 31 januari , 2013 den 20:53 #

    Vilka fina bidrag! Vego-inspiration kan jag verkligen behöva. 🙂 Kram

  4. Isabelle 31 januari , 2013 den 21:14 #

    Jag ska verkligen testa pestobänorna! Verkar smarrigt och väldigt enkelt att tillaga! 😀

    Kram!

  5. rhulth 31 januari , 2013 den 23:00 #

    Låter gott allt det där, pestobönor är mums!

    Sv: Tack så jättemycket själv, för pratstunden, jag tycker absolut att vi gör om det 😉 och att vi träffas och tar den där fikan snart. Det vore väldigt mysigt att få träffa dig på riktigt också.

    Hur är allting med dig? Har du smidigt några nya geniala planer inför Baby Showern? 🙂 Är nyfiken på att se hur allting blir i slutändan. Har du någon annan som hjälper dig också, eller sköter du allt själv? Jag kom förresten på att jag tog med mig en paj till Baby Showern och det var ditt pajrecept jag använde. L som vi hade Baby Showern för älskade nämligen min kycklingpaj jag gjorde när hon fyllde år så jag gjorde en likadan till BS-en. 🙂
    Tack för receptet!

    Alla hjärtansdag snart också, såg inspirationen här på din blogg. Är det något du och killen firar?

    Kram

  6. tess 1 februari , 2013 den 08:53 #

    Underbara bilder….

  7. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 1 februari , 2013 den 20:31 #

    Lät gott. Tack för tipsen och även till de andra bloggarna.

  8. Johanna 2 februari , 2013 den 22:35 #

    Men åh vad gott allt såg ut!

Kommentera

