Barista Fair Trade Coffee, Nacka Forum

29 Jan

Detta är en kedja med caféer utspridda över hela Sverige. Barista är ett Fair Trade-café så du kan njuta av kakor, mackor, maträtter och drycker med gott samvete. 

+

  • Mysigt och avskilt så man kan fika ostört
  • Många barnstolar och plats för vagnen
  • Trevlig personal som gärna hjälper en att värma burk mat.
  • Både nyttig och onyttig fika

barista

5 svar to “Barista Fair Trade Coffee, Nacka Forum”

  1. Katarina 29 januari , 2013 den 13:04 #

    Ser mycket gott ut! Kram

  2. Mamma till William och Wilma 29 januari , 2013 den 13:28 #

    God eftermiddag..Gillar deras latte så god.Ha en fin eftermiddag..kram kram

  3. Becka [fotoblogg] 29 januari , 2013 den 17:43 #

    Låter & ser jättebra ut! 🙂
    sv: Så himla glad jag blir, verkligen. Tusen tack finaste!
    Ja, det är minst lika mysigt, hihi.
    Kramar från Österrike. ♥

  4. Sofia 29 januari , 2013 den 21:34 #

    Åh Barista hängde jag på mycket när jag bodde i Sundsvall. 🙂

    SV: Åh vad roligt. Klart jag vill gästblogga. Har dock aldrig gjort det innan, vad går det ut på? Vad vill du att jag ska skriva? 😀

    Du kan mejla till sofia.h@hotmail.com om du vill (mejlen jag har här kollar jag aldrig, men kan aldrig ha min vanliga på din blogg eftersom WordPress påstår att jag har ett konto hos dom haha)

  5. Maria - mamma till Liam ☆ 30 januari , 2013 den 08:28 #

    det är så mysigt att fika! 🙂

    sv; han tycker att pappaledigheten har gått alldeles för fort. förstås! tur för honom att han lär vara hemma två månader i sommar 🙂 är inte alls avis…
    det känns jättekonstigt att det snart är dags för förskola. lär bli flera dagar då vi kommer behöva planera hur vi ska göra. om sami jobbar över tex. jag hoppas bara att liam kommer trivas på förskolan, det är viktigast 🙂

Kommentera

