Vinnaren av prästostbågarna från Estrella!

27 Jan

Igår avgjordes tävlingen om en kartong prästostbågar från Estrella. Den lyckliga vinnaren blev Sandra, snart kommer snacksen hem till dig och ni har myset klart för flera helger!

Vann du inte ostbågarna har du chans på en kartong Popped chips här!

5 svar to “Vinnaren av prästostbågarna från Estrella!”

  1. carrå - mamma till Isabella och Evelina 27 januari , 2013 den 18:52 #

    Haha ja det är super faktiskt 🙂

  2. anniepiie 27 januari , 2013 den 20:20 #

    Tänka sig att jag sitter här med en påse ostbågar! 😛 haha Hoppas att du har haft en bra helg!! 🙂 Kramis

  3. Linda-Mamma till Alfred 28 januari , 2013 den 10:22 #

    Ja det kommer jag att ha skall ta hem några extra, så jag behåller en till dig;)
    Hoppas er helg har varit bra?
    Vår har varit väldigt lugn då jag vart sjuk o idag är Alfred sjuk..

  4. Loova 28 januari , 2013 den 10:34 #

    sv; Nemen, det är en av mina favoriter också 😉 great minds think alike!

  5. Renata 30 januari , 2013 den 10:11 #

    Grattis till den lyckliga vinnaren 😉

    Sv; jag tycker det är jättekul att laga barnmat igår gjorde jag lax i ugn som jag sen mixade med potatis och morötter. Idag ska vi se om den blev godkänd, det är en kräsen liten tjej jag har här hemma! 😉

Kommentera

