Bild

Söta böcker

16 Jan

sötböcker

16 svar to “Söta böcker”

  1. Nathalie 16 januari , 2013 den 13:02 #

    Åh boken sött skulle jag vilja ha!

  2. il romanista 16 januari , 2013 den 13:36 #

    åh den första boken skulle jag vilja ha! kram!

  3. Helena 16 januari , 2013 den 21:11 #

    Den första boken fick jag i födelsedagspresent i höstas:) Jag har bara bakat ett recept från den men många fina bilder och recept. Boken sött skulle jag gärna också vilja ha. Kram

  4. Fina Frun 17 januari , 2013 den 13:40 #

    Jag tycker om kokböcker, köper de gärna. Särskilt vackra bak-böcker. Men tyvärr läser jag dem sällan….

  5. jenny - mammaliv i nashville 17 januari , 2013 den 14:43 #

    Man kan då aldrig få för många kok & bak-böcker!

  6. Under mina lockar 17 januari , 2013 den 20:23 #

    Jag älskar verkligen dessert- och kokböcker! Kan aldrig få för många… hihi. Nej, än så länge har vi inte hittat något hus som vi är jätteintresserade av. Men det sägs ju att man ska titta på typ 100 hus innan man hittar rätt. He he. Kram

  7. ☆ Tessie 17 januari , 2013 den 20:33 #

    Mycket smarrigt i dom böckerna kan jag tänka mig, ojoj! 🙂

    Sv; Tack så mycket för dina fina ord, dom värmer otroligt mycket.
    Jag hoppas också på förändring men jag tror nog att hans missbruk är för stort för att han ens ska förstå att det är ett problem. Han har haft det hela livet mer eller mindre, så jag tror tyvärr de kommer bli hans död. Men jag tänker inte stå och se på längre, jag tänker inte heller som jag skriver vara den som tar hans skit..

    åter igen, TACK ❤
    kram

  8. Jeanette 17 januari , 2013 den 21:19 #

    Makronboken hade jag inte tackat nej till 🙂

    Det var jättemysigt med rytmiken! ÖF har jag aldrig gått på, hoppas ni hade det trevligt 🙂

  9. rhulth 17 januari , 2013 den 22:02 #

    Åh, det är så mysigt med sådana böcker, det får mig att vilja baka.

    Sv: Tack så jättemycket för gratulationen 🙂 det känns jättebra. Champagnesorbet är grymt gott, verkligen. Jag gjorde ju en stats på nyårsafton och det var hur gott som helst.

    Vad duktig du är, verkligen! Jaså, jag hade för mig att det var dyrare, det går nog lite i vågor och sedan har det ju att göra med vilket typ av kort man köper. På det sättet var det ju väldigt bra att jobba där, då fick jag ju träna gratis ;). Men problemet är att det inte ligger några bra gym i närheten, men jag håller ju faktiskt igång bra här hemma.

    Åh, det vore jätteroligt att ses snart. När har du tid och sådär?

    Jag har mejlat bilderna nu, bara du inte delar dem, utan håller dem privata :). Måste också lägga till att din vän verkligen har fått jackpot, jag menar att ha en sådan fin, kreativ och duktig tjej som dig att planera och fixa babyshower 😉 wow.

    Mjo, det har varit rätt mycket hade ju en deadline på en hemtenta nu idag, och sedan börjar en helt ny kurs nu på tisdag. Vi får se hur det går.

    Kram på dig ❤

  10. sandra- Mamma Till Vilgot 17 januari , 2013 den 22:05 #

    Jaa nu är han äntlifen feberfri 😀 Dumma sprutor :S
    De bästa skulle va om vi kunde boka in nån gång.. åker ja åt de hållet är ja alltid hos mina föräldrar…
    Ja kanske kan åka dit nån helg och sen ta tåget till haninge och vi träffas där? Vore kul 😀

  11. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 18 januari , 2013 den 00:17 #

    Det finns så himla många söta bakböcker. Har du någon favoritbok?

    Men vad roligt att du ska börja träna nu då:) Fast du är väl redan ganska så redo för beach 2013^^ Du lade väl inte på dig speciellt mycket under graviditeten?
    Var rädd om dig bara<3

    Kramar

  12. Mamma till William och Wilma 18 januari , 2013 den 10:02 #

    God förmiddag söta..
    Ja gillar p.o.p men köper gärna inte där för de kostar lita mycket i min smak..men när det kommer till under kläder så kan jag tänka mig lägga några pengar extra på det..sen alltid bra när det finns rabatter så det bli billigare.Ha en fin start på helgen..gillar med såna här böcker..Nu har ica maxi fått in ett stor utbud med söta plåt burkar osm jag är jätte sugen på köpa till alla min bakverk när..får se hur det blir med det..kram kram

  13. Linda-Mamma till Alfred 18 januari , 2013 den 10:53 #

    Hihi eller hur,massa fina bilder,kul att ni fick vara med på vår lyxhelg va;)
    Hihi ja lilleman har verkligen glimten i ögat den lille charmören..

  14. Sarah 18 januari , 2013 den 18:19 #

    Jättefina böcker 🙂

  15. sandra- Mamma Till Vilgot 20 januari , 2013 den 21:26 #

    sv
    de var inte alls kul att se honom så.. han bara grät och grät och grät hela tiden, vilket tärde på både honom och mej lite.. han ville ju va nära hela tiden, och jag fick knappt gå på toa. Och med en vilgot som bara sover 30 minuter åt gången gäller de att prioritera, kissa, äta eller springa ner och starta en tvättmaskin typ… :S
    Jag ska dit i helgen som kommer.. dock är de fullt ipp då då både mamma och syrran ska firas.. Men vi kan väl kolla på ett datum som passar oss båda?

    Hur mår ni?
    hitta ni nåt i farsta?

  16. Mamma till William och Wilma 21 januari , 2013 den 10:17 #

    God förmiddag söta.
    Hoppas att du får en fin start på veckan.Några trevliga planer inplanerat? kram kram

Kommentera

