Bild

Våren är här

13 Jan

vårfärgblommor

12 svar to “Våren är här”

  1. jenny - mammaliv i nashville 13 januari , 2013 den 16:15 #

    Sååå mycket fint! Jag får alltid Vill-ha-begär eller sötsug när jag kikar in här 😉 hehe

  2. Kajsa Johansson 13 januari , 2013 den 17:32 #

    Jättemycket fint! Pastellfärger är så fiiint 🙂

  3. carrå - mamma till Isabella och Evelina 13 januari , 2013 den 19:02 #

    Ja verkligen! :). Ja riktigt tråkigt! jo vi har hittat nytt, köpt lägenhet i vallentuna, flyttar i mars :D, känns galet bra!!

  4. Jasmine 13 januari , 2013 den 21:53 #

    Åh, så mycket härligt. Tack för inspiration!

    Svar: Tack snälla för dina ord, alltid lika uppskattat. ❤

    Kram

  5. Under mina lockar 13 januari , 2013 den 22:02 #

    Gillar verkligen den fina brickan från Lagerhaus! Härligt med vackra färger. 😀 Födelsedagståg är en himla fin present! Det finns många olika. Du kan även kolla i någon webbutik. Jollyrrom eller lekmer kanske har. 🙂 Kram

  6. elinn 13 januari , 2013 den 22:34 #

    såna där minigrytor har jag hemma, supermysiga att äta ur! 😀

    haha ja men precis, super snygg sminkning liksom! 😉

  7. Fina Frun 14 januari , 2013 den 09:47 #

    Pajformerna var ju så söta!!

  8. Mia 14 januari , 2013 den 13:08 #

    Mmmm kände nästan en vårvind smyga förbi när jag såg bilden, underbara färger! Har i och för sig försökt hemmavid nu när julen togs bort (allt utom ljusslingor utomhus, behöver dem lite till kände vi) – ljusgröna, ljusblå och ljuslila värmeljushållare (ikea rules ibland när man vill byta ut allt på en gång) känns vårlikt o så ljust!

    Mitt nyårsfirande var alldeles perfekt som sagt, och det nya året kom vare sig jag ville eller ej 😉 samt att hundarna mådde toppenmycket bättre där de befann sig.

    kramisar i massor 😀

  9. Kristin @ The Chocolate Box 15 januari , 2013 den 23:49 #

    Härliga pastellfärger! Nu längtar jag ordentligt efter våren 🙂

  10. Maria 18 januari , 2013 den 11:32 #

    Härliga färger!

  11. Carro 20 januari , 2013 den 11:22 #

    Så fint servettställ!

    Jo men tårtan blev god tillslut ändå! :))

  12. Matildaz 22 januari , 2013 den 21:32 #

    Mycket fint! Blev förtjust i brickan 🙂

Kommentera

