Bild

Inspo, hälsomat!

10 Jan

inspohälsomatbildkälla: weheartit.com

 

24 svar to “Inspo, hälsomat!”

  1. Mikaela 10 januari , 2013 den 16:36 #

    O va GOTT de såg ut. KRAMAR

  2. Nathalie 10 januari , 2013 den 20:37 #

    Åh vad fräscht och gott allt ser ut att vara 🙂 måste börja äta mer sånt! 🙂

  3. Helena 10 januari , 2013 den 20:57 #

    Den där nyttiga maten ser helt gudomligt god ut! Färgerna på maten spelar en stor roll för att det ska se tilltalande ut.

    Vad härligt att det går framåt med er köksrenovering och tänk vad underbart att ställa sig i ett nytt kök och laga den första maten och baka den godaste kakan 🙂

    Tack goa du för din fina kommentar! Jag blir rörd ända in i hjärtat! Kram vännen

  4. Leila 10 januari , 2013 den 21:41 #

    MUMS =)
    Så mycket gott! och så nyttigt! Blir alltid så glad o uppiggad när man ser mat som innehåller färg!
    Här om veckan köpte jag hem både mango och passionsfrukt och det är ju sååå gott tycker jag!
    Kramar

  5. Becka [fotoblogg] 11 januari , 2013 den 09:52 #

    Åh så gott!
    sv: Åh, så himla glad jag blir. Tack underbara du! ♥

  6. Linda-Mamma till Alfred 11 januari , 2013 den 10:04 #

    Åh kan tänka mig det! Ja den kom lagom precis innan min födelsedag då blir man ju sådär extra glad!

  7. Katarina 11 januari , 2013 den 10:55 #

    My kind of food!
    Det här såg dödligt gott ut! Precis sånt jag gillar 🙂

  8. Mamma till William och Wilma 11 januari , 2013 den 11:00 #

    God förmiddag söta..
    Gillar bilderna jätte mycket..ser så gott och nyttigt ut..Ha en fin fredag..kram kam

  9. syns du inte så finns du inte! 11 januari , 2013 den 12:08 #

    Åh va gott de ser ut 🙂

    • syns du inte så finns du inte! 11 januari , 2013 den 12:10 #

      ja skulle ju skriva lite till innan ja klickade på skicka haha sv jag älskar också små pippi tröjor 🙂 min mamma ha gjort den till henne så de känns lite extra kul

  10. Emma ❥ Olivias mamma 11 januari , 2013 den 12:19 #

    Ja, både kläder och Home-sortimentet fylls ju på med massor av fint nu inför vårsäsongen! Åh, älskar att säga det .. vårsäsongen! Wie! Hoppas det går fort så vi får sommar snart!

  11. Sofia - ett bättre du 11 januari , 2013 den 12:43 #

    Mmm… ser ut som massa gott!

  12. Sv: Nee huvudvärk är fasen hemskt :/
    Åh så gott det såg ut 🙂

  13. Emelie, Mamma till David och Leah 11 januari , 2013 den 21:45 #

    Sv: Japp, jag fick blöjtårtan på min babyshower 🙂 Har gjort en själv innan och hittade hur man gjorde på youtube. Ska faktiskt ha en babyshower igen så behöver komma på något annat än en blöjtårta denna gång 😉 Vet du något? Köp blöjor, sidenband, gummiband (i olika storlekar) och en stor + en liten flaska till basen. Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=-bKwE9POjnE
    Du ka dekorera tårtan med nappar, babyolja, liten filt m.m.
    Hoppas jag hjälpte lite 🙂 Kram

  14. Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma 11 januari , 2013 den 22:56 #

    Oh så smarrigt och gott allt såg ut. Allt passar in i min nya kostsedel sen 🙂

  15. Tessie 11 januari , 2013 den 23:27 #

    Det ser verkligen helt fantastiskt ut, super smarrigt! 🙂

    Sv; åhh, vad roligt. Jag såg du gjort de och tack för att du accepterade mig. Fick jag se din fina lilla tjej med, super söt! 🙂

    kram

  16. Maria - mamma till Liam ☆ 12 januari , 2013 den 08:48 #

    åh vilka härliga matbilder!

    sv; ja och nu är det din tur att komma igång med träningen! 😀

  17. Isabelle 12 januari , 2013 den 11:32 #

    Åh vad sugen jag blev nu… Igår lagade jag en god och enkel laxpasta, mums! Nyttigt och bra 😀

    Kram!!

  18. Jeanette 12 januari , 2013 den 12:31 #

    Åh det ser ju supersmarrigt ut! 🙂

    Trevlig helg!

  19. Pernilla 12 januari , 2013 den 19:45 #

    Det ser väldigt gott och fräscht ut 🙂

  20. Linda 12 januari , 2013 den 21:26 #

    åh, salladen näst längst ner såg såå god ut, blir riktigt sugen på en god sallad

  21. Maria husetfullt 12 januari , 2013 den 23:14 #

    Det ser verkligen gott och nyttigt ut 🙂

  22. Marie 13 januari , 2013 den 12:15 #

    Det där såg gott ut! Tur det finns god nyttig mat 🙂
    Mexico resan blir vår bröllopsresa, vi har lixom den kvar 🙂 nåt att se fram mot!

  23. anniepiie 14 januari , 2013 den 09:58 #

    Åhh så gott! 😀 Jordgubbar är ju mums mums!! 🙂 hihi

Kommentera

